فرماندار نکا:
مدیران و معلمان آموزش و پرورش علاوه بر حوزه سخت افزار می بایست به نرم افزار هم توجه کنند

فرماندارنکا در مراسم زنگ انقلاب و افتتاح دبستان شهید خوشبخت آلوکنده ضمن تقدیر از خیرین در تکمیل این واحد آموزشی افزود نباید صرفا به سخت افزار توجه شود سخت افزار بستر است آنچه در آموزش و پرورش مهم است نرم افزار است. نرم افزار همان توجه به پرورش انسان در تراز انقلاب اسلامی، اخلاق، توجه به سند مقام معظم رهبری و… است.
عبدالرضا بابایی که درجمع دانش آموزان و معلمان و اهالی آلوکنده سخن می گفت افزود الگوی مردم سالاری مبتنی بر دین که در ایران پیاده می شود تنها راه برون رفت مشکل بشریت است.
حجت السلام محمدصادق محمدی لایینی امام جمعه نکا در مراسم افتتاح این دبستان به نقش خیرین در مدرسه سازی تاکید کرد و آن را از صدقات جاریه دانست که سالیان درازی برکاتش نصیب شخص می شود. وی همچنین نظام جمهوری اسلامی را صدقه جاری امام خمینی دانست و تاکید کرد می بایست قدردان امام ره باشیم.
در اولین روز از دهه فجر دبستان شش کلاسه شهید خوشبخت روستای آلوکنده با حضور مسولان شهرستانی افتتاح شد. به گفته بخشی پور رییس آموزش و پرورش نکا از چهارمیلیارد تومان اعتبار ساخت این مدرسه سه میلیارد توسط خیرین پرداخت شد. همچنین عزتی دهیار آلوکنده هزینه ساخت این دبستان را بیش از چهار میلیارد اعلام کرد که اهالی آلوکنده و بخصوص خانواده مرحوم ستوده و بابایی مشارکت بیشتری در احداث این دبستان داشتند.

لازم به ذکر است زنگ انقلاب همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی به میهن در این مدرسه توسط مسولیت نواخته شد