رئیس اداره راهداری نکا ‌:
به منظور کاهش تصادفات اجرای طرح میکروسرفیسینگ در ۱۹کیلومتر از جاده های اصلی حوزه شهرستان اجرا شد.
مصطفی قدمی رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای نکا گفت میکروسرفیسینگ یک نوع روکش جدید با مصالح سنگی ریزدانه و نوعی فیبر است که روی آسفالت اجرا می شود و مانع چپ کردن خودرو در پیچ ها و… می شود. وی افزود این طرح در ۱۹کیلومتر از مسیر کمربندی و ورودی و خروجی به همراه درزگیری آسفالت با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان اجرا شد.
مهندس قدمی همچنین در نشست خبری در جمع خبرنگاران از هزینه ۲۰میلیارد تومانی این اداره برای روکش راههای مسیر روستایی طی یک سال اخیر خبر داد. وی افزود طی این مدت ۵۲۰ تن آسفالت برای لکه گیری محورهای شهرستان مصرف شده است.
رییس راهداری ضمن انتقاد از شرکتهای خدماتی مانند گاز و مخابرات در تخریب جاده هزارجریب گفت ما همیشه مخالف این نوع فعالیت بودیم اما فشارهای مسولان سیاسی برای اجرای طرحها این حفاری‌ها اتفاق می‌افتد.
رییس اداره راهداری همچنین در این نشست خبری به دیگر اقدامات اداره خود از جمله خط کشی بطول ۱۷کیلومتر از جاده شهرستان در ماه‌های اخیر، نصب تابلو علائم، برف روبی، نمک پاشی، پاکسازی و زیباسازی معابر، اجرای چند آرام ساز استاندارد، قلع و قمه ساخت و ساز در حریم راهها و… اشاره کرد.
وی همچنین به تعداد بالای کامیون و رانندگان آن در شهرستان اشاره کرد و از ساماندهی و خدمات دهی به آنها اشاره کرد.
مهندس قدمی دو طرح اجرای پل درویشان و زیرگذر کمیشان با اعتباری نزدیک به ۲۰میلیارد تومان اشاره کرد که اکنون در دست ساخت است.

ونگ وا/ اکبر مقدسی