استاندار مازندران در جمع تولید کنندگان شرق مازندران:

 

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در جمع تعدادی از تولید کنندگان شرق مازندران که در مجتمع تولیدی حلاوت نکا برگزار شد ضمن تایید حرفهای یکی از تولید کنندگان در خصوص فساد اداری در استان گفت به ضر س قاطع  یکی از عوامل عقب ماندگی استان همین فساد است و ما اکنون پا را روی گردن مفسدین گذاشتیم و در حال جان کندن هستند طبیعتا کسی که در حال جان کندن است دو تا جفتک هم میاندازد.

وی افزود بزودی شاهد تحولات یهویی در استان خواهید بود. مدیرانی که تعلل می کنند مدیرانی که به جای تسهیل دست انداز ایجاد می کنند کاملا رصد می شوند تیم ما بصورت حرفه ای کارش را می کند گیرهای تولید را در آوردیم و عن قریب اقدام می کنیم و شما خواهید دید. هیچ کس نمی تواند مانع شود کسی جرات ندارد در مقابل این اراده بایستد.

استاندار مازندران همچنین افزود سیاست دولت سیزدهم تسهیل است نه موانع. راه تولید و تعالی استان باید باز شود همه باید کمک کنند بنده بعنوان استاندار پشتیبان شما هستم پشتیبانی از تولید نه تنها سیاست دولت بلکه سیاست قطعی نظام است وقتی مقام معظم رهبری ۸ سال شعار سال را تولید مطرح می کند این دیگر شعار نیست باید عمل شود.

حسینی پور همچنین افزود اولویت ما در استان مازندران تولید است و من هیچ اولویتی بالاتر از تولید ندارم و از شما تولید کنندگان انتظار دارم به فکر توسعه تولید باشید. ما نمی خواهیم وضعیت موجود حفظ شود می خواهیم توسعه دهید و این به منزله عملیت در جنگ است. توسعه یعنی تهاجمی برخورد کردن در جنگ و تولید کنندگان در خط مقدم جهاد اقتصادی قرار دارند.

وی گفت امروز بستر مناسبی برای تولید فراهم است بویژه تولیدات صنایع غذایی که با طرح جراحی اقتصادی دولت سیزدهم بستر آن مساعد تر شده است.

استاندار همچنین گفت هرجا فسادی از ناحیه دولتی ها دیدید شخصا به من اطلاع دهید بدانید با حفظ جایگاه و موقعیت شما در آن دستگاه با فساد برخورد خواهیم کرد

سید محمود حسینی پور همچنین اشاره ای به بازدیدهای هفتگی از مراکز تولیدی و دیدار با تولید کنندگان اشاره کرد وافزود: از کنار مشکلات و درد و دلهای شما به راحتی نمی گذریم کارگروهی داریم یکایک مشکلات تولید کنندگان را بررسی و برای حل آن اقدام می کنند.

در ابتدای این جلسه عبدالرضا بابایی فرماندار نکا در سخنانی ظرفیت تولیدی شهرستان نکا را خوب برشمرد و بخش صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی و دامی را نیازمند حمایت بیشتر دانستند وافزود برخی از کارخانجات صنایع تبدیلی بدلیل مشکلاتی تعدیل نیرو کرده بودند امروز با جراحی اقتصادی دولت سیزدهم مجددا فعال شده و نیروهای خود را به کار فرا خواندند.

همچنین در این جلسه برخی از تولید کنندگان نکا و گلوگاه که در جلسه حضور داشتند از مشکلات بخش تولید و… نکاتی را بیان کردند.

گزارش: اکبر مقدسی