طی مراسمی با حضور استاندار مازندران، امام جمعه  جمعی از مردم و مدیران اجرایی نکا؛ عبدالرضا بابایی بعنوان فرماندار نکا معرفی و عبدالجواد توحیدی مقدم تودیع شد.

حسنی پور استاندار مازندران در این مراسم با اشاره به ضرورت تحول بعنوان اساسی ترین شعار دولت رئیسی گفت: تغییر فرماندار بعنوان نماد عالی مدیریت شهرستان، تغییر یک فرد نیست بلکه تغییر یک تفکر است. نگاه جهادی و در میدان بودن مولفه های اصلی تحول است. وی گفت بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری سه سال پیش مطرح کرد متاسفانه مغفول ماند و دکتر بابایی فرماندار جدید نکا باید بر اساس این بیانیه سند آمایش شهرستان را تدوین کند.

استاندار گفت مدیران حق ندارند کارهای خدماتی روزمره که انجام می دهند را بعنوان گزارش عملکرد بیان کنند این کارها وظیفه است اگر مدیران توانستند ثروت مردم را افزایش دهند می توانند گزارش دهند.

وی گفت تحول یعنی فقر مطلق در روستاهای هزارجریب را از بین بردن. انتظار ما این است فرماندار جدید اتفاقات بزرگ در شهر و روستاها ی نکا رقم بزند. استان مازندران مورد توجه کشورهای منطقه قرار گرفته است فرماندار باید سهم شهرستان را در بازار اوراسیا مشخص کند.

استاندار ضمن تقدیر از آقای توحیدی مقدم و آرزوی موفقیت برای ایشان، عبدالرضا بابایی فرماندار جدید را اینطور معرفی کرد: استادیار دانشگاه،معاون دانشگاه آزاد مازندران، دبیر قرارگاه خاتم الاوصیا، و فعالیتهای جهادی فراوان در مناطق محروم را در کارنامه دارند در واقع تفکر جهادی و نگاه علمی دو شاخصه مهم ایشان هست. استاندار افزود: بررسی دقیق انجام دادم ایشان جزو همان رویش هایی هستند که حضرت آقا فرمودند.

استاندار همچنین به فرماندار جدید نکا توصیه کرد جذب سرمایه گذاری در این شهرستان در دستور کار قرار گیرد و با تغییر مدیران ادارات و روی کار آمدن تفکرات جهادی به سرعت سمت تحولات اساسی پیش برویو نکا ظرفیت تحول را دارد مردم هم از مدیران جدید مطالباتشان را بخواهند. متاسفانه مردم را کنار نشاندند و مطالبه گری آنها کمرنگ شده است.

عبدالرضا بابایی فرماندار جدید نکا هم در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از استاندار و امام جمعه و مردم نکا جهت پذیرش ایشان گفت ظرفیتهای خوبی در نکا وجود دارد و دستورات استاندار نصب العین قرار خواهد گرفت. امیدواریم بتوانیم از این مرحله حساس به مرحله تشکیل دولت اسلامی و تمدن اسلامی برسیم.

عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار سابق نکا در این مراسم در سخنانی با اشاره به اقدام انجام شده در مدت ۳ سال و نه ماه خدمت در این شهرستان گفت در این مدت حدود ۴۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری یا کلنگ زنی شده که با توجه به وضعیت اعتباری شهرستان کار بزرگیست. ومعادل یک دهه کار شده است. وی افزود هرچند در این سالها مشکلاتی نظیر سیل کرونا و تحریم را داشتیم اما آهنگ رشد و توسعه شهرستان متوقف نشده است.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام محمد صادق محمدی لایینی امام جمعه نکا در سخنانی ضمن امانت دانستن مسئولیتها، آقای توحیدی مقدم را انسانی منصف متدین و معتدل دانستند و از زحماتش تشکر کرد و افزود: سابقه آقای بابایی را نمی دانستم لحظاتی قبل از استاندار پرسیدم و توضیح دادند ایشان هم انسانی پرکار و فعال هستند  و برای ایشان هم آرزوی موفقیت دارم.