حسن مکرمی که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود، سال ها مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی را در دانشگاه علوم پزشکی بر عهده داشت.

درگذشت مدیر نظارت بر مواد غذایی مازندران براثر کرونامدیر نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران شب گذشت براثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران اعلام کرد: حسن مکرمی رستمی که به دلیل بیماری حاد تنفسی کرونا در یکی از بیمارستان های این استان بستری بود، شب گذشته درگذشت.

براساس این گزارش حسن مکرمی که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود، سال ها مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی را در دانشگاه علوم پزشکی بر عهده داشت. وی نخستین مدیر و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران است که براثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در پیامی درگذشت یکی از مدیران این دانشگاه را به دلیل مشکل حاد تنفسی تسلیت گرفت و ایشان را از مدیران توانمند این دانشگاه نامید که مدیریت نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو این دانشگاه را بر عهده داشت.

با شیوع ویروس کرونا در استان مازندران که از سی ام بهمن ماه با شناسایی ۲ فرد مشکوک از سوی دانشگاه علوم پزشکی بابل رونمایی شد، طبق آخرین آمار ۲۷ نفر در این استان جان خود را براثر ابتلا به این ویروس از دست دادند و ۹۱۸ نفر نیز به طور قطع به این بیماری دچار شدند. حدود یک هزار و ۲۲۶ نفر بیمار مشکوک نیز در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند.

همچنین بیش از ۵۰۰ نفر بیمار مشکوک نیز تاکنون پس از بهبودی از بیمارستان های استان مرخص شدند.