مهربانیان با بیان اینکه این غسالخانه دارای دو اتاق ، سیستم تصفیه هوا ، سیستم ضدعفونی کننده و گندزدایی و سرویس بهداشتی آماده بهره برداری است…..

ساخت غسالخانه مجزا جهت متوفیان بیماری کرنا ویروس در آرامگاه ساری

عملیات ساخت و تجهیز غسالخانه مجزا جهت تغسیل متوفیان بیماری های عفونی و واگیردار در آرامگاه بهشت رضا(ع) به پایان رسید و آماده بهره برداری می باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری ساری؛ مصطفی مهربانیان ریاست سازمان از ساخت و تجهیز غسالخانه مجزا برای تغسیل متوفیان بیماری های عفونتی و واگیر دار در آرامگاه بهشت رضا(ع) خبرداد.

 

وی در ادامه افزود : با توجه به عزم شهرداری ساری در مقابله با بیماری کرونا و تاکید عباس رجبی شهردار مرکز استان در استفاده از تمام ظرفیت های مجموعه شهرداری برای حفظ سلامت شهروندان عملیات ساخت و تجهیز غسالخانه در آرامگاه بهشت رضا (ع) طی مدت ۴۸ ساعت به پایان رسید.

 

مهربانیان با بیان اینکه این غسالخانه دارای دو اتاق ، سیستم تصفیه هوا ، سیستم ضدعفونی کننده و گندزدایی و سرویس بهداشتی آماده بهره برداری است.

 

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری ساری تصریح کرد:هیچ خطری ساکنین اطراف آرامگاه را تهدید نمیکند و تدفین متوفیان بیماری کرونا با رعایت اصول بهداشتی و زیرنظر کارشناسان اداره بهداشت انجام می شود.