مدیر عامل موسسه خیریه عشاق المهدی عج:

ونگ وا/ معصومه جباری مدیرعامل این موسسه در حاشیه ی اهدای بسته لوازم التحریر به دانش آموزان تحت پوشش در گفتگو با این رسانه، اظهارداشت: امسال نیز موسسه خیریه عشاق المهدی (عج) طبق سنوات گذشته با ایجاد پویش و فراخوان مهرورزی نسبت به جذب مشارکت های مردمی برای تامین لوازم التحریر دانش آموزان جامعه هدف اقدام نمود .

وی افزود:خوشبختانه امسال نیز همچون سال‌های پیشین به همت خیرین همیشه همراه این موسسه بیش از ۱۰۰۰ عدد نوشت افزار در هر قلم و ۱۱۴ عدد کیف و کفش تهیه و به دانش آموزان عزیز تحت پوشش در قالب ۳۱۳ بسته اهدا کرد.

مدیر عامل این مسئول با اشاره به هدف اجتماعی و توانبخشی موسسه عشاق المهدی عج ادامه داد: این موسسه بیش از ۷۰۰ پرونده در حوزه اجتماعی و توانبخشی دارد که اهدای بسته تحصیلی به نیازمندان تحت پوشش برای هر دو بخش اجتماعی و توانبخشی صورت گرفت.

وی گفت: تمام سعی همکاران ما در این موسسه و خیرین همیشه همراه بر این است که بتوانیم در شرایط اقتصادی کنونی صدمات وارده به خانواده های نیازمند را تا حد امکان کاهش داده تا شرایط برای ادامه ی تحصیلات کودکان و دانش آموزان این خانواده ها فراهم گردد .

جباری افزود : بازماندگی از تحصیل و ترک تحصیل دغدغه مهم ما می باشد و در راستای اهداف سازمان بهزیستی که ایجاد شرایط امن زندگی برای فرزندان این مرز و بوم است همه ی همت و تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی گفت: خوشبختانه حمایت های تحصیلی ما از عزیزان نتیجه بخش است و امسال سه دانش آموز این موسسه در دانشگاه های دولتی روزانه مورد پذیرش قرار گرفتند.