ونگ وا/ در پی مصاحبه هفته گذشته دکتر شاعری نماینده فعلی مردم نکا بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و حمله به عملکرد نماینده گان گذشته  و رقبای احتمالی آینده؛ دکتر احمدعلی مقیمی نماینده دوره های هشتم و نهم مردم منطقه در مجلس و کاندیدای احتمالی دوره بعد در مصاحبه ای انتقاداتی از عملکرد شاعری نماینده فعلی کرد.

مقیمی در کنفرانس خبری که در جمع خبرنگاران شرق مازندران در سالن اجتماعات مجتمع پتروشیمی همزمان با روز خبرنگاران و تجلیل از خبرنگاران برگزار کرد در جاهایی با لحن تندتری سخن می گفت و بنظر می رسید روی سخنانش به سمت شاعری نماینده فعلی است و او را مخاطب قرار می دهد.

می گفت: بیاییم واقعیت ها را با شجاعت به مردم بگوییم مردم قاضی خوبی هستند. من سرمایه گذار برای پالایشگاه آورده بودم حاضر بود ۲۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کندشما در محیط زیست بودید آن را فراری دادید. درباره گازرسانی چرا واقعیت ها را به مردم نمی گویید. گاز رسانی به هزارجریب در سال ۹۴ در نکا کلنگ زنی شد. آقای حسنوند مشاور وزیر نفت و مجری طرح بیع متقابل گازرسانی به روستاها در تاریخ ۹۳/۵/۱۸ به من نامه زد و در آن نامه آمده است پیرو مکاتبات و پیگیریهای قبلی اولویت های روستاهای فاقد گاز حوزه انتخابیه را ترسیم و حتی قول اجرای طرح در مدت سه سال را می دهد. بودجه گاز رسانی از قبوض گاز مشترکین تامین می شود.

احمدعلی مقیمی همچنین افزود: تو که ادعا می کنی سرمایه گذار در منطقه آوردم لااقل یک بار زحمت می کشیدید یک بار به کارگران خداقوت می دادید اگردست سرمایه گذار و کارگر را بوسیدید اشتغال و سرمایه گذاری اتفاق می افتد. شما چند تا سرمایه گذار را به منطقه آوردید. چند تا کارخانه دراین دوره تعظیل شد. چرا نتوانستید اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی آب آشامیدنی سد گلورد را جذب کنید. نماینده باید اختلافات را حل و فصل می کرد.

وی افزود: همه شما مرا یک اصولگرای تند می شناختید و همه شما خبرنگاران با من کارکردید در دوره من چند تا از مدیراناز جناح اصلاح طلب بودند. الان چند تا هستند. قبلا این منطقه سکوی پرش همه مدیران استان بود امروز تبدیل شده به پایگاه کارآموزی بسیاری از مدیران غیر بومی، مگر اینجا آزمایشگاه است؟

مقیمی در این مصاحبه بارها اشاره کرد« شما که برند ملی بودید…» (طعنه ای به شعار های شاعری) یا در جای دیگر گفت شما ادعا می کردید: «خادم ملت سرباز ولایت.. مگر همان ولی فقیه فتوا نداد کسانیکه اتومبیل شخصی دارند حق ندارند با ماشین دولتی اینطرف و آنطرف بروند شما ماشین را در منزل پارک می کنید با ماشین های دولتی اینور و اونور میروید»

مقیمی گفت من کارگر زاده ای بودم و افتخارهم می کنم. ما که تاجر نبودیم که چک ۲۰۰ میلیونی همسرم برگشت بخورد و در دادگاه برود.قطعا بعضی ها درباره چگونگی صدور مجوز هتل عظیم زاده باید پاسخ دهند.

احمد علی مقیمی دربخشی از سخنانش هم گفت: از همه نمایندگان حوزه انتخابیه در طول دوران که دیدگاههای بزرگی داشتند بندر امیرآباد، پالایشگاه، سدگلورد، منطقه آزاد و… را طراحی کردند تشکر می کنم ما هم جزو کوچکی از آنها بودیم.

مقیمی همچنین در بخشی از مصاحبه خود به صراحت لهجه و شفافیت خود اشاره کرد و افزود موضع گیریهایم همیشه شفاف بوده و هرگز بخاطر برخی امتیازات از اصول خودم کوتاه نیامدم. از مخالفین سرسخت برجام بودم هنوز هم هستم.

مقیمی در پاسخ به سوالی که مهمترین طرحی که پیگیر بودید و اکنون فکر می کنید کار خاصی صورت نگرفت چه بود؟ گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام، احیای شهرکهای صنعتی،آوردن سرمایه گذار در منطقه، احیای گردشگری، احیای کشاورزی و دامداری، مشاغل خانگی و…

در این جلسه مقیمی نماینده ادوار هشتم و نهم مردم نکا بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی کتابی با عنوان روایت خدمت را به خبرنگاران هدیه کرد که در این کتاب به گزارشی از کلیه اقدامات پیگیریها، نطقها و… ایشان در طول ۸ سال نمایندگی اش اشاره می کند.