استاندار مازندران خواستار تحقق نشاط اجتماعی در استان شد

استاندار مازندران از مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست تا زمینه تحقق نشاط اجتماعی را با بهره گیری از ظرفیت‌های اهالی فرهنگ و هنر فراهم کند.

 احمد حسین زادگان در دیدار عباس زارع مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با وی افزود: باید در تمامی مقاطع سال برای مردم استان و گردشگران برنامه و رویداد تعریف کرد.

وی نشاط اجتماعی را لازمه ارتقاء سلامت جامعه دانست و از همه دستگاه‌های استان خواست تا در این زمینه کمک کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند.

استاندار مازندران پیش از این نیز بارها بر اهمیت نشاط اجتماعی با همکاری کلیه دستگاهها تاکید داشته و ان را از رویکردهای دولت تدبیر و امید در حفظ سلامت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست.

به گفته حسین زادگان، شادی و نشاط یکی از نیازهای ضروری جامعه و مردم است و در جامعه شاداب ضمن کم شدن بیماری ها و امراض جسمی، آسیب های اجتماعی هم کاهش می یابد.

عباس زارع مدیرکل جدید ارشاد مازندران نیز در این نشست اهم برنامه‌های خود را در مسوولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشریح کرد.

وی که پیش از این سمت معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران را داشت، یکشنبه گذشته به عنوان مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران معرفی شد.