تیم فوتبال خونه به خونه در بابل می ماند

ساری-ایرنا- رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: امتیاز تیم خونه به خونه در این استان و شهر بابل می ماند و در فصل آینده نیز در لیگ یک حضور خواهد داشت.

غلامرضا بهروان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اخبار انتقال امتیاز تیم خونه به خونه بابل به یکی از استان‌های خراسان را تکذیب کرد و افزود: واگذاری امتیاز هر تیمی به استان دیگر نیازمند موافقت سازمان لیگ و استان مبدا است و چنین موافقتی انجام نشده است.
وی خاطرنشان کرد: استاندار مازندران مخالف اصلی واگذاری امتیاز این تیم به استان‌ها و حتی شهرهای دیگر است و خواهان ماندگاری امتیاز آن در شهر بابل است و امیدواریم با رفع مشکل خونه به خونه این تیم همانند سنوات گذشته حضور تأثیرگذاری در لیگ یک داشته باشد.

رئیس هیأت فوتبال مازندران اظهار داشت: در شرایط فعلی اکثر تیم‌های لیگ برتری با مشکل مالی مواجه اند و برای حفظ تیم‌ها درلیگ برتر و حتی یک باید دولت کمک کند.
تیم خونه به خونه بابل تنها نماینده مازنی‌ها در رقابت‌های لیگ یک است که در چهار سال حضورش در لیگ یک، به جز سال قبل همساله یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت‌ها بود و هر بار نیز در انتهای فصل به دلیل برخی حواشی خودساخته از لیگ برتر باز ماند.
اگرچه واگذاری امتیاز تیم خونه به خونه خبر تازه ای نیست و همساله در آستانه شروع لیگ این بحث تکراری روی خط خبری برخی رسانه‌های به ظاهر حامی این باشگاه قرار می‌گیرد تا بتوانند با متشنج کردن افکار هواداران خوب بابلی که نشان دادند همیشه از تیم محبوبشان حتی در روزهای بد نیز حمایت می‌کنند، فشاری به مسؤولان استانی وارد کنند و بتوانند خط امتیازی برای ادامه فعالیتشان بگیرند.
اگرچه در حد توان کمک مسؤولان استانی به رونق تیم‌های استانی از جمله خونه به خونه مطالبات به حق مردم بابل و هواداران خوب این تیم است ولی به نظر می‌رسد به جای فشار باید راهکار این کمک‌ها بیان شود تا دست مسؤولان نیز برای این کار بازتر باشد.
مازندران طبق آمار رسمی افزوزن بر ۱۰۰ بازیکن فوتبالی در رقابت‌های لیگ برتر و یک دارد که علاوه بر تیم نساجی نماینده مازنی در لیگ برتر و خونه به خونه در لیگ یک چند تیم دیگر فوتبالی در زیرگروه لیگ نیز دارد.