تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس که در ۶۲ نقطه استان برگزار شد ، قدردانی کرد .

به گزارش خبرنگار ایرنا، این شورا با انتشار بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، نوشت: مردم مسلمان و روزه دار سراسر استان مازندران با حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمانهای والای حضرت امام خمینی (ره) بیعت و اطاعت خود را از منویات حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) اعلام کردند.

در این بیانیه ذکر شد: این عزم و اراده خلل ناپذیر مردم قدرشناس و ولایتمدار استان در حمایت از آرمان‌های مقدّس انقلاب اسلامی و همدردی با ملت مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان جهان ستودنی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از بیانیه اش اعلام کرد: میهمانان ضیافت الهی با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، آزادی قدس شریف را فریاد زدند و خشم و انزجار خود را نسبت به استعمار و جنایات ددمنشانه اسرائیل غاصب در سرزمین‌های اشغالی و همچنین فتنه تروریست‌های تکفیری – سلفی در عراق و سوریه و جنایات آل سعود بر ضد مردم مظلوم و ستمدیده یمن اعلام داشتند و این جنایات رذیلانه را محکوم نمودند.

این شورا نوشت: شورای تبلیغات اسلامی بر خود فرض می‌داند از حضور پر شکوه و حماسی علما، مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، بسیجیان ایثارگران و اقشار همیشه در صحنه استان در راهپیمایی با شکوه روز قدس تقدیر و تشکر بکند.