پیکر مرحوم حاج علی نجفی پدر شهیدپاسدار عیسی نجفی و همسر مکرمه شان که بدست فرد یا افراد جانی بقتل رسیده بودند،امروز در بهشهر در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

صبح پنجشنبه ۹۸/۲/۲۶ خبری متأثر کننده بگوش اهالی شهر رسید که حکایت از یک جنایتی هولناک داشت که این خبر بهت وحیرت وتأثر را در بین مردم و مسولین در بر داشت.
پدر شهید عیسی نجفی وهمسر مکرمه شان در منزل شخصی ایشان ناجوانمردانه بقتل رسیدند که بلافاصله کارآگاهان ویژه برای بررسی به مکان اعزام وبعداز بررسیهای بعمل آمده جنازه ها را به پزشکی قانونی ساری انتقال نمودند تا از اوضاع این قضیه تحلیل بهتری صورت گیرد.

در پی پیام تسلیت مسوولین شهری،فرماندار،نماینده شرق مازندران وامام جمعه بهشهر یک تیم تحقیقاتی اطلاعاتی از کاراگاهان مجرب استان از همان ابتدای ساعات اولیه وقوع جرم در بهشهر مستقر شدند.سیدجعفر ساداتی رییس پلیس آگاهی مازندران امروز در گفتگویی اظهار کرد که پرونده قتل پدر ومادر شهید نجفی پیچیده است.
ایشان در ادامه افزودند: مردم از گفتن و انتشار هرگونه شایعات ودامن زدن به آن که هیچ کمکی به پرونده نمی کند در محاورات و فضای مجازی جدأ پرهیز کنند.
پلیس کار خودرا به خوبی انجام میدهد ومطمعن هستیم به یاری خدا و برکت خون شهیدان و خون این دو بیگناه عامل یا عاملین این جنایت هر چه سریعتر دستگیر شوند.

پیکر حاج علی نجفی وهمسرشان امروز باحضور پرشور مردم شهرستان بهشهر وباحضور مسوولین شهری تشییع و در بهشت فاطمه این شهرستان در جوار فرزند شهیدش در قطعه صالحین بخاک سپرده شد.

شایان ذکرست: حسین نجفی فرزند شهیدحسین نجفی نوه مرحوم حاج علی نجفی،بخشدار یانسر و مدیر روابط عمومی فرمانداری بهشهر بوده و سرهنگ غلامرضا شریعتی فرمانده بسیج سازندگی پدر خانم ایشان میباشد.