دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران:

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر مازندران از اقامت ۱۰ میلیون و ۸۸۳ هزار و ۹۴۱ نفر شب مسافر در مازندران طی بازه زمانی ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز نهم فروردین ۹۸ خبر داد.

به گزارش ونگ سیف الله فررانه در جمع خبرنگاران از صدور تعداد ۱۲۱ فقره پروانه اقامتگاه بومگردی خبر داد.

وی با بیان اینکه از از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز نهم فروردین ۹۸ تعداد بازدیدکنندگان داخلی از ۱۹ پایگاه و سایت موزه استان، ۱۱۵ هزار و ۱۰۹ نفر و تعداد بازدیدکنندگان خارجی نیز ۴۵۲ نفر بوده است.

فرزانه به آخرین آمار از بازدیدکنندگان اماکن تاریخی فرهنگی استان خبر داد و گفت: تاکنون ۳ هزار و ۶۲۲ نفر از این اماکن دیدن داشتند و تعداد ۲۲۳ کنسرت موسیقی و جنگ شادی در سطح مازندران برگزار شده است.

بازدید بیش از یک میلیون گردشگر از روستاهای مازندران
 

مدیر کل میراث فرهنگی مازندران تعداد بازدید گردشگران از روستاهای مازندران را طی این مدت، یک میلیون و ۴۰۱ هزار و ۸۹۵ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد گردشگران مقیم در روستاهای مازندران طی این مدت به دو میلیون و ۲۴۳ هزار و ۱۲۸ نفر شب رسیده است.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر مازندران اعلام کرد: تعداد زائران اماکن مذهبی و متبرکه طی این بازه زمانی، ۴۸۶ هزار و ۹۳۲ نفر بوده است.

برگزاری ۱۹۷نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع دستی در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران یادآور شد: طی این مدت، تعداد ۱۹۷ نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع دستی برگزار شده است.

به گفته وی، تاکنون یک میلیون و ۱۸۲ هزار و ۶۹۱ دستگاه خودرو وارد استان و تعداد ۹۵۷ هزار و ۳۲۲ دستگاه خودرو نیز از استان خارج شدند.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به تعداد کل ۵ هزار و ۸۱۴ نفر ماموریت‌های تصادفی و غیرتصادفی اورژانس ۱۱۵ و همچنین ۳۵۰ ماموریت هلال احمر طی این مدت گفت: تعداد جان باختگان حوادث رانندگی طی این ایام، به ۲۳ کشته رسید.