استاندار مازندران در جمع فعالان اقتصادی آسیب دیده از سیل اخیر؛

نشست صمیمی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی آسیب دیده از سیل اخیر در مازندران برگزار شد / رضا رحمانی در این نشست یادآور شد: استاندار مازندران خوب مدیریت کرد و مدیریت جهادی را در استان معنا بخشید. ‎

به گزارش ونگ به نقل از استانداری مازندران احمد حسین زادگان استاندار مازندران در نشست صمیمی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی آسیب دیده از سیل اخیر در مازندران با اشاره به این که پیام مقام معظم رهبری دلگرم کننده بود، بیان داشت: حضور ریاست محترم جمهوری در مازندران روند امدادرسانی را تسریع کرد.

استاندار مازندران، افزود: از وزیر محترم صنعت می خواهیم در بحث جبران خسارات وارده به اصناف و واحدهای صنعتی کمک های ویژه داشته باشند.

مقام عالی دولت در استان با تاکید بر این که مازندران باید قطب صنایع تبدیلی کشور شود، عنوان کرد: نیاز است تا پایانه های صادراتی استان تقویت گردد.

در این نشست همچنین رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت صبر با اشاره به این که صبر و تحمل و کمک رسانی مردم در این حادثه مثال زدنی بود، یادآور شد: استاندار مازندران خوب مدیریت کرد و با حضور میدانی و تجمیع ظرفیت ها، به روند امداد رسانی شتاب بخشید.

رحمانی با بیان این که استاندار مدیریت جهادی را در استان معنا بخشید، گفت: در صدد جبران خسارت وارده به بیش از ۷۰۰ واحد صنفی تجاری آسیب دیده هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، افزود: اقلامی را هم بطور ویژه به مردم و صنعتگران کمک خواهیم کرد.