مسعود سلطانی فر در تماسی تلفنی با احمد حسین زادگان:

عملکرد و حضور استاندار مازندران در مناطق سیل زده انعکاس قابل توجه ای داشته است.

وزیر ورزش و جوانان در این گفتگوی تلفنی، افزود: از جنابعالی و مردم خوب مازندران تشکر ویژه می نمایم که در بحران و حوادث اخیر در مازندران حضور میدانی مناسبی داشتید به طوریکه شاهد خسارت و تلفات فراوانی نبودیم/ حضور میدانی و مدیریت استاندار مازندران در مناطق سیل زده ستودنی است به نوعی که عملکردشان انعکاس و بازتاب قابل توجه ای داشته است. ‎

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در گفت و گوی تلفنی با احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با عنوان این نکته که بارندگی اخیر در کشور نعمت و رحمت الهی بوده است، افزود: سیلاب اخیر در کشور بخشی از هموطنان را دچار خسارت و زیان نموده است که می بایست جبران گردد، هرچند حضور بیشمار هموطنان را رقم زد و شاهد تصویر جدیدی از وحدت ملی در کشور بوده ایم.

سلطانی فر گفت: خوشبختانه کارنامه خوبی از تلاش و حمیت مردم، مسئولین، تشکل های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی و سازمان ها در حوادث اخیر رقم خورد هر چند در حادثه شیراز تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به استاندار مازندران عنوان کرد: از جنابعالی و مردم خوب مازندران تشکر ویژه می نمایم که در بحران و حوادث اخیر در مازندران حضور میدانی مناسبی داشتید به طوریکه شاهد خسارت و تلفات فراوانی نبودیم.

وی یادآور شد: دولت با همه توان برای جبران خسارت ها در تمام بخش ها تلاش خواهد کرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن خسارت ها جبران گردد.

وی، ادامه داد: ستاد مرکزی پشتیبانی مناطق سیل زده کماکان فعال می باشد، تمامی امکانات وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها ی ورزشی آماده خدمت رسانی به مردم و مناطق سیل زده می باشد.

سلطانی فر همچنین افزود: در کل کشور ۸۰۰ سالن ورزشی در اختیار ستاد پشتیبانی مناطق سیل زده می باشد که تاکنون ۳۵۰ سالن مورد استفاده قرار گرفته است که یک بسیج عمومی توسط وزارت ورزش و جوانان جهت کمک به مناطق سیل زده صورت گرفته است حضور میدانی و مدیریت استاندار مازندران در مناطق سیل زده ستودنی است به نوعی که عملکردشان انعکاس و بازتاب قابل توجه ای داشته است.