مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبر داد

مدیر کل میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه ۴۲۱ گردشگر خارجی و ۱۰۶ هزار و ۷۱۷ گردشگر داخلی از سایت موزه‌های استان بازدید کرده‌اند، شمار بازدید از جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری دست ساز را بیش از هفت میلیون و ۱۲۵ هزار مورد بیان کرد.

به گزارش ونگ سیف الله فرزانه از کاهش پنج درصدی اقامت مسافران نوروزی در مازندران خبر داد و افزود : تاکنون ۹ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۳۶۲ نفر شب در استان اقامت کرده اند.

کاهش پنج درصدی مسافران مقیم نوروزی در مازندران

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران شمار مسافران مقیم نوروزی در استان را از ابتدای طرح نوروزی تا کنون را بیش از ۹ میلیون و ۵۲۷ هزار نفر شب بر شمرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش پنج درصدی داشته است.

رشد ۱۲ درصدی بازدید از جاذبه های گردشگری مازندران

وی با بیان اینکه ۴۲۱ گردشگر خارجی و ۱۰۶ هزار و ۷۱۷ گردشگر داخلی از سایت موزه‌های استان بازدید کرده‌اند، اظهار کرد: شمار بازدید از جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری دست ساز بیش از هفت میلیون و ۱۲۵ هزار مورد بوده است.

فرزانه با اشاره به اینکه بازدید از جاذبه‌های گردشگری رشد ۱۲ درصدی داشته است ادامه داد: در ایام طرح نوروزی، میزان تذکرهای داده شده به واحدهای تحت نظارت با رشد ۳۷ درصدی به ۱۲۵ مورد رسیده است.