مدیر کل بیمه ایران مازندران

مدیر کل بیمه ایران مازندران تاکید کرد: ۱۵ تا ۲۰ درصد جامعه به استفاده از بیمه آتش‌سوزی منزل اقبال نشان می‌دهند، از مردم خواست که با توجه به موقعیت مکانی استان، منازل خود را بیمه جامع و کامل کنند تا در جامعه تورمی امروز، میزان خسارت را بتوانند به روز دریافت کنند.

به گزارش ونگ، بهرام دارایی در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه در حادثه اخیر سیل مازندران بیمه ها تلاش کردند با ۲ رویکرد پوشش بیمه های بدنه و دیگر خسارت ها به منازل و واحدهای صنعتی وارد شوند. اظهار کرد: تاکنون ۳۷ مورد خسارت بیمه بدنه خودرو هم بر اثر سیل مازندران گزارش شده است.

وی به تلاش بیمه های مازندران با توجه به تعاملی که در بین اعضا وجود دارد، اشاره کرد و افزود: همکاران پرتلاش ما سعی دارند تا در ارائه خدمات بیمه ای در ایام نوروز و تعطیل سرعت عمل داشته باشند.

مدیرکل بیمه ایران در مازندران تصریح کرد: با آغاز بحران بلای طبیعی و سیل در نوروز ۹۸ فعالیت بیمه ها افزایش یافته است.

اطلاعات همه بیمه گذاران در سامانه بیمه ایران وجود دارد

دارایی خاطر نشان کرد: شرکت بیمه ایران به عنوان تنها شرکت بیمه دولتی در مازندران از ابتدای سال تاکنون در بحث بیمه اتومبیل، بدنه و شخص ثالث ۶۰۰ مورد اعلام خسارت دریافت کرده که اغلب رسیدگی و پرداخت شده است.

این مسئول با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی ۲ شعبه کشیک در چالوس و بابلسر داشتییم و در جاده هراز شعبه آمل فعال است. اظهار کرد: در محور فیروزکوه شعبه قائمشهر همکاران ما حضور دارند و در ساری نیز این آمادگی برای ارائه خدمات وجود دارد.

دارایی با اظهار این که خطاهای انسانی و بلایای طبیعی همواره وجود دارد و تلاش بیمه ها بر کسب رضایتمندی از سوی حادثه دیدگان است، گفت: با توجه به شرایط اقلیمی مازندران، توصیه ما به مردم خرید بیمه جامع و کامل است تا در زمان حوادث بتوانیم جبران خسارت کنیم.

۵٫۵ میلیارد تومان برآورد بیمه ایران از خسارت سیل به منازل مسکونی و واحدهای صنعتی

رییس شورای هماهنگی بیمه های مازندران همچنین در باره احتمال مفقود شدن مدارک بیمه ای برخی شهروندان در سیل اخیر، اظهار داشت: اطلاعات همه بیمه گذاران در سامانه بیمه ایران وجود دارد و لازم نیست سیلزدگان نگران مفقود شدن اسناد خود در سیل اخیر باشند.

دارایی افزود: تاکنون برآورد خسارت ها به خودرو، منازل و واحدهای صنعتی زیر پوشش بیمه ایران در مازندران به حدود ۵٫۵ میلیارد تومان رسیده است.