رئیس اورژانس مازندران:

مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه فوتی سر صحنه نسبت به سال قبل ۴۲ درصد کاهش داریم، اظهار کرد: تعداد معاینات بیماران تصادفی هم ۱۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ونگ یحیی صالح طبری از کاهش ۴۲ درصدی فوتی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: تاکنون چهار هزار و ۸۹۴ عملیات اورژانس انجام شد که با ۵٫۵ درصد کاهش مواجه بودیم.

وی از استقرار اکیب های بهداشتی و درمانی برای مقابله با خطرات احتمالی سیل، در سراسر مازندران خبر داد و گفت: این فعالیت ها تا رفع نواقص ادامه خواهد داشت.

طبری اظهار کرد: تاکنون به جز یک مورد آب آلوده در یکی از روستاها که مهار شد مشکل دیگری در مناطق سیل زده نداشتیم، مسائل بهداشتی در کنترل است و مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

۲۰ پایگاه سلامت در ورودی شهرها داریم

مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تصریح کرد: پس از حادثه سیل، تصور می کردیم آب های سطحی ممکن است آلوده شده باشند اما گروه های بهداشتی در این زمینه به سرعت عمل کردند و مشکلی پیش نیامد.

پویش ۶۰/۳۰ برای کاهش تصادفات راه اندازی شد

طبری خاطر نشان کرد: ماموریت تصادفی اورژانس با ۱۸ نفر فوتی، ۱۴٫۵ درصد کاهش داشت.

رئیس اورژانس مازندران از وجود ۲۰ پایگاه سلامت در ورودی شهرهای مازندران خبر داد و افزود: از آنجایی که ۶۰ درصد تصادف ها در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می افتد پویش ۳۰/ ۶۰ را برای کاهش تصادف راه اندازی کردیم و امیدواریم با ادامه این روند به کاهش میزان تصادف کمک کنیم.

 

 

 

 

.