فرمانده سپاه کربلای مازندران:

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه سپاه کربلای مازندران آماده بازسازی منازل سیلزدگان استان است، گفت: یگان مهندسی نیروی زمینی سپاه برای بازسازی جاده‌های سیل‌زده مازندران فعال شد.

به گزارش ونگ، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سردار محمدحسین بابایی اظهار داشت: با توجه به ذوب شدن برف‌ها و ادامه بارندگی، بیش از ۴۰۰ کیلومتر جاده اصلی و ۱۸۵۰ جاده فرعی در مناطق سیل‌زده دچار خرابی و رانش شدند.

وی افزود: به‌دستور فرماندهی کل سپاه  پاسداران یگان مهندسی ۴۷ نیروی زمینی سپاه در استان برای شناسایی جاده‌های آسیب‌دیده وارد عمل شد و طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده در اسرع وقت برای تعمیرات جاده‌ها اقدام می‌کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تأکید بر گستردگی خرابی سیل در مازندران، تصریح کرد: سپاه از شروع سیل که کانون آن شهرستان سیمرغ بوده و عرصه بسیار پهناوری از ارتفاعات سوادکوه تا هزارجریب، جنوب شرقی مازندران تا کنار دریا را در بر گرفت، وارد مرحله امدادرسانی شد.

بابایی با اعلام اینکه بیش از ۳۰۰ پاسدار و ۱۱۰۰ بسیجی تاکنون در حال امدادرسانی به سیل‌زدگان هستند، خاطرنشان کرد: در دو روز اخیر تعدادی از گروه‌های جهادی از جمله گروه‌های جهادی طلاب بسیجی مازندرانی مقیم قم و شهرستان‌ها، گروه‌های جهادی دانشجویی و گروه‌های جهادی محلات شامل گردان امام حسین(ع) به‌صورت خالصانه برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده وارد عمل شدند.