سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری گفت: بودجه سال ۹۸ شهر ساری ۵۵۷ میلیارد تومان تعیین شده است که نسبت به امسال ۱۳٫۵درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، قاسم قاسمی روز سه شنبه در سی و هشتمین جلسه شورای شهر ساری افزود: از این میزان ۳۶۴میلیارد تومان بودجه عمرانی است که بیش از ۶۰ درصد بودجه می باشد.
این‌ عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه بودجه عمرانی برای اجرا به سازمانهای وابسته شهرداری اختصاص می یابد، گفت: ۷۳ میلیارد تومان بودجه سال آینده این شهر مربوط به درآمدهای پایدار است.
به گفته قاسمی ۱۵۵ پروژه با بودجه ۴۷۰ میلیارد تومان در ساری در حال اجرا است.
وی ادامه فاز دوم پارک ملل، زیرسازی و جدول سازی، اجرای کانال های سطح شهر و سنگفرش خیابان جمهوری را ازجمله پروژه های شاخص سال آینده ساری عنوان کرد و گفت: ۱۹۳میلیارد تومان از بودجه سال آینده برای پرداخت حقوق، هزینه های اداری و سرمایه انتقالی در نظر گرفته شد.
رئیس شورای شهر ساری نیز در این جلسه با قدردانی از حضور پرشور و دلگرم کننده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: مجموعه مدیریت شهری ساری با افتتاح تونل شهری در ساری هدیه خود را به شهروندان در این ایام تقدیم کرد.
زیرگذر شهید علمدار که حدود ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه برای ان شد هدایت کننده ترافیک خروجی شرقی شهر ساری و محدوده پل تجن است و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در دهه فجر امسال افتتاح شد.
مسعود مدینه افزود: با اجرای این پروژه ، ترافیک در این نقطه پرترافیک کاهش یافت.
طول تونل این زیرگذر ۳۰۰ متر، ارتفاع مجاز آن پنج متر است و ۹ متر عرض دارد.
شهر ساری مرکز استان مازندران حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.