ونگ وا/  آرمان خواهی بزرگترین دستاورد امروز جمهوری اسلامی است که هدیه نظام به مردم استقلال سیاسی است واین امر دلیل عصبانیت استکبار جهانی است.

چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور مردم  شهرستان بهشهر با حضور سیدرمضان کیاسری رییس مرکز اطلاعرسانی وبین المللی وزارت کشور باشکوه هر چه تمامتر نسبت به سالهای قبل برگزار شد.رمضان کیاسری،با سخنرانی در این مراسم با بیان این مطلب که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی به بلوغ سیاسی خود رسید که استکبار جهانی هیچگاه از دشمنی خویش بامردم ایران کوتاه نیامده افزود:مردم انقلابی بهشهر نشان دادند پس از چهل سال وبعداز خلق حماسه های بسیار ومتعدد امروز مردمی استوار قدرتمند و پایدار در همه عرصه های سیاسی هستند. نظامهای سیاسی دنیا بر پایه و مبنای دومحور تشکیل میگیرد, قدرت نظامی یا اقتصادی دومبنای این نظامها محسوب میشوند.امام راحل نظامی را بنا کرد که مبتنی براعتقادات و باورهای دینی است به همین دلیل استکبار جهانی دشمنی روزافزونی با نظام جمهوری اسلامی داردو هیچگاه در چهل سال اخیر از دشمنی باایران کوتاه نیامدند تا ملت ایران امروز یعنی چهل سالگی پیروزی انقلاب را ببینند ولی مردم ایران امروز به استکبار جهانی و قدرتهای بزرگ دنیا نشان دادند که همچنان به پای آرمانهای امام و انقلاب محکم و استوار علیرغم همه مشکلات موجود ایستاده اند.
رییس مرکز اطلاعرسانی و امور بین الملل وزارت کشور خاطرنشان کرد:اطمینان داشته باشید که حضور میلیونی مردم ایران در همان چند ساعت راهپیمایی ۲۲بهمن تمام نقشه های امریکا را برملا کرد. جمهوری اسلامی با تکیه بر مکتب اهل بیت و آرمان ظلم ستیزی و مبارزه با آمریکا امروز به یک نظام آرمانخواه و آزادیخواه در دل ملتهای آزادیخواه دنیا تبدیل شده است،از ونزوعلا،آفریقا و آسیا گرفته تا نهضت هایی مانند لبنان،فلسطین،عراق و یمن که امروز با هویت جمهوری اسلامی ایران با صلابت در برابر زورگویی های قدرت های دنیا ایستاده اند.
ایشان در ادامه تصریح کردند: امروز جمهوری اسلامی به یک نظام آرمان خواه تبدیل شده که استقلال سیاسی را به دست آورد و بزرگترین هدیه نظام جمهوری اسلامی به مردم استقلال سیاسی است که این امر دلیل عصبانیت و استکبار جهانی است.
گفتنیست در این مراسم فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی، دکتر شاعری نماینده مردم نکا،بهشهر،گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بهمراه فرماندار و امام جمعه بهشهر حجه الاسلام جباری ونیز دیگر مسؤولین بهشهر حضور داشتند.