هواشناسی مازندران با انتشار جدول پیش بینی وضعیت جوی اعلام کرد که از اواخر دوشنبه (فردا) باران های رگباری که در ارتفاعات به صورت بارش برف است به همراه وزش باد شدید از سمت غرب وارد استان می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس پیش بینی هواشناسی، هوای مازندران تا اواخر روز دوشنبه صاف تا نیمه ابری و از بعد از ظهر فردا همراه با افزاش ابر خواهد بود.
همچنین با وجود اینکه در حال حاضر بلده نور با ۵ درجه سانتیگراد سردترین منطقه مازندران است، اما امروز در گرم ترین ساعت دمای مرکز استان به ۱۹ درجه سانتیگراد رسید.
هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که از اواخر دوشنبه تا بامداد روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از سمت غرب، مردم استان باران های رگباری به همراه بارش برف در ارتفاعات را شاهد خواهند بود.
همچنین بر اساس پیش بینی هواشناسی دمای هوا در این مدت حدود ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد نسبت به امروز کاهش می یابد که در مناطق کوهستانی دمای زیر صفر درجه پیش بینی می شود.
همچنین هواشناسی مازندران پیش بینی کرد دریای خزر نیز در گذر از روز اواخر دوشنبه تا چهارشنبه مواج می باشد و با توجه به توفانی بودن دریا شرایط برای ماهی گیری و دیگر فعالیت های دریایی مساعد نیست.
توصیه می شود رانندگانی که در ایام پیش رو قصد تردد در محورهای کوهستانی استان مازندران را دارند وسائل زمستانی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.
هم اکنون آسمان تمامی نقاط استان صاف تا نیمه ابری است و ساری با ۱۹ درجه گرم ترین و بلده نور با ۵ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین مناطق استان هستند.