استاندار مازندران با بیان اینکه برای توسعه استان باید واقع بین و برنامه محور عمل کرد، گفت: برای حل مشکلات مازندران نباید به دنبال قهرمان بگردیم بلکه باید با همصدایی و نظارت این مشکلات را بر طرف کنیم.

احمد حسین زادگان روز شنبه در همایش مدیران روابط عمومی های مازندران در ساری گفت: هر چه واگرایی و اختلاف سلیقه داشته باشیم، برای توسعه استان باید این اختلافات را کنار بگذاریم.
وی با بیان اینکه چرا استانی با منابع و معادن مازندران باید در همه چیز مشکل داشته باشد، افزود: مازندران، دیگر ظرفیت تشتت و اختلاف را ندارد و باید همه در کنار هم باشیم و اگر واقعا دل کسی برای استان می سوزد.
**انتظار مردم حق است و باید پاسخ داده شود
استاندار مازندران گفت: انتظارات مردم از دولت و دستگاه ها به حق بالا است و باید از سوی همه پاسخ داده شود و مسئولان اطلاع رسانی دستگاهها بهترین بستر برای پاسخگویی هستند.
حسین زادگان اظهار داشت: شرایط امروز نسبت به گذشته دارای حساسیت ویژه ای است اگر قرار باشد رسانه ها ما در همه ادوار چالشی کشور، صدای رسای ملت و نظام بودند، در این شرایط که شاهد تحریم های تحمیلی و تشدیدی هستیم نیز باید با قدرت بیشتر و موثری تری با مردم ارتباط داشته باشند.
وی افزود: روابط عمومی ها باید شناخت دقیقی از موانع و مشکلات مردم داشته باشند، گاهی شاید مواردی مغفول می ماند نیاز به کمک روابط عمومی ها دارد که کمک کنند تا مدیران به خوبی تصمیم گیری کنند.
استاندار مازندران با بیان اینکه نقدها باید روشنگرانه و منصفانه باشد، تاکید کرد: امیدواریم هم علمی و هم صادقانه نقدهای مردم را به دولت منتقل و بازخورد های مناسبی نیز دریافت کنیم.
به گفته حسین زادگان در بسیاری از موارد برخی توپ را به زمین دولت می اندازند، اما مردم هم باید همراه باشند که این موضوع مستلزم فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی قوی و ارتباط مستمر با مردم است.
بر اساس اعلام استاندار مازندران، بیش از ۲ هزار روابط عمومی و خبرنگار در استان است و باید فرهنگ سازی مناسبی داشته باشیم تا از تشتت، واگرایی و عدم همگرایی که عامل عقب ماندگی استان است، رها شوبم.
گفتنی است که در همایش امروز روابط عمومی های استان مازندران، انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های مازندران نیز برگزار شد.
در این انتخابات ۷ عضو متغییر و ۲ عضو علی البدل شورا با رای گیری از همه اعضای روابط عمومی های استان ابتخاب شدند.
در این انتخابات یاسر رضازاده ، حسن شیرزاد ، حسین برزگر ، رمضان کریمی ، سید حمزه مطهری ، مهدی بادی کناری و مقدم فر به عنوان اعضای اصلی و حسین سعادت فر و سیروس کرامتی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
گفتنی است که استاندار مازندران تنها عضو ثابت و مدیرکل روابط عمومی استاندار نیز دبیر شورا می باشند.