تصادف در جاده برفی و لغزان هراز روز جمعه به تصادف میان یک دستگاه خودروی سواری با نیسان منجر و باعث مرگ یک نفر و زخمی شدن چهار تن دیگر شد.

رییس جمعیت هلال احمر به خبرنگار ایرنا گفت که این حادثه پیش از ظهر امروز در کیلومتر ۸۰ جاده هراز و ورودی شهر رینه برای یک دستگاه خودروی سواری رخ داد.
جمشید نیک زاد افزود: خودرو سواری پژو که ظاهرا متعلق به شهروند مسافر تهرانی بود چهار سرنشین داشت که در این حادثه یک تن از آنان پس از انتقال به بیمارستان کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
وی با اعلام این که راننده نیسان نیز که ظاهرا مقصر این تصادف بود زخمی شد، گفت که تمامی زخمی ها به مرکز بهداشتی درمانی شهر گزنک منتقل شدند که براثر شدت جراحات یکی از سرنشینان سواری پژو که مادر خانواده بود جان باخت.
رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به بارش سنگین برف در محور هراز و لغزنده بودن جاده، خواستار احتیاط بیشتر رانندگان و به همراه داشتن زنجیر چرخ شد و گفت که عوامل این جمعیت در ۲۴ ساعت گذشته در طول جاده هراز به سرنشینان بیش از ۲۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کردند.
وی افزود: هم اکنون پایگاههای امداد جاده ای هلال احمر در کهرود، گزنک و پلور به صورت آماده باش کامل آماده خدمات رسانی به مسافران در راه مانده درجاده هراز است.
حدود ۱۱۰ کیلومتر از مسیرجاده هراز از خروجی شهرآمل تا بعداز آستانه مبارکه امامزاده هاشم(ع) درحوزه استحفاظی مازندران واقع است.