آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در دیدار استاندار مازندران با وی گفت که مازندران به لطف الهی، دارای امنیت مناسب و برکات الهی فراوان است و به واسطه حضور شخصیت ها و علمای برجسته حوزوی، دانشگاهی و فرهنگ مردم، در سطح بالایی قرار دارد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان استاندار جدید مازندران و هیات همراه با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در قم با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت و گو کرد. ‎
بنا بر این گزارش، این مرجع تقلید در این دیدار افزود: ظرفیت ها و امکانات طبیعی مازندران را باید همسو با آرامش و رفاه مردم مورد توجه جدی قرار داد و از آنها استفاده کرد.
آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: مشکل اساسی ما این است که باور نداریم انسان، موجودی ابدی است، اگر مسئولان بیت المال باور داشته باشند که با مرگ از پوست به در می آیند و بعد از مرگ باید پاسخگوی اعمال و اقدامات خود باشند، ممکن نیست بیراهه بروند.
وی اضافه کرد: طبق بیان خداوند در قرآن کریم، اختلاس گر، نجومی بگیر و دزد هستند که هیزم تمام نشدنی جهنم خواهند شد، باور این مطلب قطعا انسان را متحول خواهد کرد.
آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: خداوند تاکید می کند که همه موجودات از حلال گوشت گرفته تا حرام گوشت، همه عائله مند هستند و نزد من روزی دارند، با این وجود برخی حیوانات مانند موش، به فکر ذخیره کردن هستند و برخی دیگر مانند مرغان مهاجر، هزاران کیلومتر پرواز می کنند و به رزق و روزی که برای آنها تعیین شده می رسند، ما نیز می توانیم مانند آن پرندگان مهاجر، آزادمنشانه زندگی کنیم و این راه باز است.
این مرجع تقلید گفت: همه باید به این موضوع توجه داشته باشند که اختلاف یک بیماری بدخیم است که ثمری جز ویرانی برای جامعه ندارد و هم دنیا و هم آخرت انسان را تهدید می کند، پس باید با توجه به سرمایه های فراوانی که خداوند در اختیار ما قرار داده است با همدلی امور را به پیش ببریم.
بنابر این گزارش احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در سخنانی، وفاق و همدلی را مهمترین عامل رفع مشکلات استان دانست و گزارشی از اهداف و برنامه های خود برای رفع مشکلات استان مازندران و توسعه اقتصادی این استان ارائه کرد.