مراسم با شکوه سالگرد سردار شهید ییلاقی، پنج شنبه شب با حضور خیل عظیم دوستداران و عاشقان به شهید و شهادت، مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و حضور پررنگ خانواده های شهدا در مصلای آیت الله جباری(ره) بهشهر برگزار شد.

/photo/DSC_0459.jpg

به گزارش ونگ وا/ سردار اسماعیل قاآنی، جانشین فرمانده سپاه قدس کشور، پنج شنبه شب در اولین سالگرد شهادت سردار علی ییلاقی در مصلای آیت الله جباری بهشهر گفت: شهدای ما سربلندی و اقتدار را با خون سرخ شان برای ما به ارمغان آوردند و مجالس شهدا تنها مجالس عزاداری نیست؛ بلکه باید از این مجالس، اقتدار و عظمت ایران اسلامی به جهان صادر شود.

وی افزود: الگوبرداری از سیره و روش هدا مهمترین درسی است که باید از شهدا و خانواده های آنان بیاموزیم و در ادامه راه شهدا استوار باشیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس کشور با اشاره به هدایت گری شهدا در طول دوران دفاع مقدس، بیان داشت: این شهید والامقام ییلاقی و همه شهدای ما ، هدایت‌گری جنگ را برعهده داشتند و  فرماندهی کردند و اجازه ندادند؛ علی رغم تحمیل جنگ هشت ساله، چگونه جنگیدن بر ما تحمیل شود.

قاآنی گفت: سرزندگی، عزت و عظمت انقلاب و جامعه ما در گرو شهداست و اکنون با درس‌آموزی از مکتب شهدا، این انقلاب را به جهان صادر کرده ایم.

وی افزود: امروز فرهنگ انقلاب و ارزش ها و ایستادگی شهدای ما به دنیا صادر شده است و دنیا معیارهای شهدای ما را به عنوان الگوی خود برگزیده است و پیروزی های مختلف فلسطین از همین الگوبرداری ها از ایران اسلامی است و باید قدردان برکت خون شهدا و ایستادگی خانواده های آنان باشیم.

در این مراسم معنوی از تمبر یادبود سردار ییلاقی رونمایی شد.

سردار علی یبلاقی از فرماندهان لشکر ۲۵کربلا در بهشهر، جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بوده است که طی تحمل رنج و مشقت فراوان، ۱۵آذرماه ۹۶ به همرزمان شهیدش پیوست.