سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری عنوان کرد:
سید حمید هاشمی از امداد رسانی به ۲۱۱ حادثه در آبان ماه گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت ۲۸۸ مورد بازديد ايمني و ۳۴۳۲ نفر ساعت آموزش عمومی و تخصصی ایمنی نیز برای شهروندان اجرایی شد.

به گزارش ونگ وا به نقل از روابط عمومي و امور بین الملل شهرداری ساری، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری، از ۲۸۸ مورد بازديد ايمني و  برگزاری  سه هزار و ۴۳۲ نفر ساعت آموزش طي آبان ماه سالجاري خبر داد و اظهار داشت: اين سازمان طي اين مدت، از ۲۳۸ واحد مسكوني ، ۱۵ واحد تجاري و ۳۵ واحد از ادارات و سازمان ها در نقاط مختلف شهر ساري بازديد ايمني بعمل آورد.

هاشمی با اشاره به فعاليت هاي مختلف اداره پيشگيري سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری، افزود:  صدور ۵ گواهي حريق و حادثه و نیز صدور ۱۳ گزارش بررسي علت وقوع حوادث از ديگر اقدامات بخش پيشگيري و كارشناسي سازمان در  ماه گذشته بوده است.

وی ادامه داد: طی آبان ماه سالجاری ۳۴۳۲ نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شده که یک هزار و ۷۵۰ نفر ساعت آن آموزش برون سازمانی و یک هزار و ۶۸۲ نفر ساعت دیگر آموزش درون سازمانی است .

این مسئول با قدردانی از کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در زمینه برگزارکردن این دوره های آموزشی ،  گفت : در این دوره ها ، به ۲۱۲۲ نفر از شهروندان و آتش نشانان  آموزش های عمومی و تخصصی در حوزه های ایمنی و آتش نشانی ارائه شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری خاطر نشان کرد: کاهش حوادث با  آموزش و رعایت نکات ایمنی میسر خواهد شد.

هاشمی در ادامه  امداد رسانی به ۲۱۱ حادثه در آبان ماه گذشته را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری طی این عملیات ها ۶۷ نفر را از حوادث نجات دادند.

وی با  تاکید به لزوم رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان، افزود: بر اساس گزارش کارشناسان این سازمان، بیشترین علت آتش سوزی در ماه گذشته  حاصل از برق و مواد جامد سوز با عاملیت انسانی بوده و آتش سوزی بیشتر در معابر و گذرگاه و اماکن مسکونی رویداده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری ساری  به عملیات امداد ونجات اشاره کرده و گفت: بیشترین امدادرسانی طی آبان ماه سالجاری نیز در تصادفات جاده ای ، انحراف خودرو ها و حوادث مربوط به آسانسور بوده است.

هاشمی در پایان بر لزوم  حفظ خونسردی در وقوع حادثه تاکید کرده و  گفت: شهروندان طی تماس با شماره ۱۲۵ آتش نشانی، نوع حادثه و آدرس دقیق را اعلام تا سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در کمترین زمان نسبت به امداد رسانی اقدام نماید.