طلسم بیمارستان خاتم الانبیاء بهشهر که تاکنون ۶ سال از پایان زمان بندی بهره برداری آن گذشته شکسته شد و و معاون وزیر راه و شهرسازی قول داد که این طرح بهداشتی دهه فجر امسال افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ساخت بیمارستان خاتم الانبیا سال ۸۷ آغاز شد و قرار بود پس از چهار سال مراحل ساخت و تجهیز آن به پایان برسد ولی مانند هزاران طرح نیمه تمام دیگر دولت تدبیر و امید وارث آن شد.
این بیمارستان که با زمین اهدایی مرحوم موسی خان اشرفی از خیران بهشهری بنا نهاده شد در ابتدا قرار بود ۱۶۰ تختخوابی باشد ولی اکنون با ۲۲۰ تختخواب به مرحله پایانی رسیده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت این بیمارستان گفت که تمامی کارهای اصلی و زیربنایی سه طبقه اصلی انجام شده و تجهیزات پنج گانه از دهم آذرماه در این بیمارستان نصب می شود تا با اتمام آن و افتتاح آزمایشی، این بیمارستان در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
محمدجعفر علیزاده افزود : اکنون کار به مرحله نهایی رسیده است و تاسیسات الکترونیکال و مکاترونیکال از طبقه سوم انجام و به مرحله هم کف رسیده است.
وی با اعلام این که برخی از عملیات اجرا شده در این بیمارستان در کل کشور بی نظیر است، گفت: موتورخانه این بیمارستان تا دو هفته آینده استارت و تجهیزات آزمایشگاه، آشپزخانه، رادیولوژی، سی اس آر و رختشوخانه هم از دهم آذر ماه نصب می شود.
علیزاده افزود: بیمارستان خاتم الانبیاء بهشهر یکی از ۲۰ بیمارستان کشور است که در چهلمین سال انقلاب افتتاح می شود ولی قبل از آن تجهیز، پذیرش بیمار و کارهای ازمایشی انجام خواهدشد تا هیچ نقصی باقی نماند.
بیمارستان خاتم الانبیا بهشهر، یک بیمارستان عمومی محسوب می شود دارای چهار بخش تخصصی داخلی ، جراحی ، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان است.
این بیمارستان همچنین دارای بخش های فوق تخصصی است .
شهرستان ۱۶۸ هزار نفری بهشهر در شرق مازندران واقع است و علاوه بر تنها بیمارستان فرسوده و دولتی امام ، دارای یک بیمارستان تخصصی زنان و زایمان تامین اجتماعی و ۲ بیمارستان خصوصی است.