به مناسبت روز جهانی نابینایان صورت گرفت؛

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به مناسبت روز جهانی نابینایان با کتابداران و اعضای فعال کتابخانه نابینایان ساری دیدار و گفتگو کرد و از آنها تقدیر نمود.

به گزارش ونگ وا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این دیدار که امروز (سه شنبه ۹۷/۷/۲۴) با حضور کتابداران و تعدادی از اعضای فعال کتابخانه نابینایان و همراهی جمعی از کارکنان ستادی انجام شد، با اشاره به استعدادهای سرشار خداوندی و تلاش های مجدّانه روشندلان، آنها را انسان هایی کوشا و هوشمند معرفی کرد که می توانند نماد امید و اعتماد به نفس برای همه جامعه باشند.

ولیپور افزود: ما در کتابخانه های عمومی استان این افتخار را داریم که در بخش ویژه نابینایان، در خدمت جمعی از این استعدادهای درخشان از جامعه روشندلان به عنوان کتابدار و اعضای فعال کتابخانه باشیم و از انگیزه و ذکاوت آنها در راستای ترویج فرهنگ مطالعه بهره مند گردیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن تبریک روی نابینایان، دل های روشندلان را سرشار از نور و روشنی و دیدگانشان را مملو از مهر و عطوفت دانست و با اهدای لوح سپاس، یک شاخه گل و هدیه از آنها قدردانی کرد.

در این دیدار همچنین کتابداران و اعضای فعال کتابخانه نابینایان ساری، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقاء بخشیدن به کیفیت این کتابخانه ارائه کردند که مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز برای برآورده کردن این خواسته ها دستورات مساعد را صادر کرد.