فرماندار ساری:

فرماندار ساری با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز را نباید در حوزه شهرستان کوچک بشماریم، اظهار کرد: یکی از اهداف دشمنان نظام، عدم مصرف کالای ایرانی و مصرف کالای خارجی قاچاق توسط مردم است که این امر ضربه به اقتصاد کشور، تعطیلی کارخانه‌های تولیدی، موجب بیکار شدن جوانان می‌شود. ‎

به گزارش ونگ وا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در ششمین جلسه برنامه‌ریزی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان با اشاره به هدف از برگزاری این جلسه، گفت: اقتصاد سالم در هر کشوری آن‌هم کشور ما که مواجه با دشمنی‌های سرسختانه استکبار است، اهمیت بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز را نباید در حوزه شهرستان کوچک بشماریم، اظهار کرد: یکی از اهداف دشمنان نظام، عدم مصرف کالای ایرانی و مصرف کالای خارجی قاچاق توسط مردم است که این امر ضربه به اقتصاد کشور، تعطیلی کارخانه‌های تولیدی، موجب بیکار شدن جوانان می‌شود.

فرماندار شهرستان ساری در ادامه مواردی را در خصوص استفاده از همه ظرفیت‌ها، ورود دستگاه‌های اجرایی شهرستان و همکاری دهیاران و شوراها را یادآور شد.

در ادامه این جلسه اسحاقی دبیر برنامه‌ریزی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران با بیان اینکه مشکلات اقتصادی امروز در کشور ما امری پنهان و ناشناخته نیست، گفت: همه مردم این مشکلات را حس می‌کنند. مبارزه با این امر ناگوار و آسیب مسلماً راهکار دارد که با عنایات الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور همه مردم درصحنه امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌های کاربردی و اثرگذار و به‌کارگیری ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: باید با رویکرد فرهنگی و بومی‌سازی برنامه‌ها به امر قاچاق توجه شود و در این زمینه باید الگوی مصرف خانواده‌ها را به سمت مصرف کالای ایرانی ببریم.

اسحاقی در ادامه مواردی را در خصوص ساماندهی چاه‌های غیرمجاز، توجه به قاچاق لوازم‌التحریر و تشکیل گشت‌های مشترک، پیشگیری از انحرافات سوخت خارج از سطح عرضه و اقدامات حفاظت منابع آبزیان را در پیشگیری از قاچاق ماهیان خاویاری عنوان کرد.

همچنین در ابتدای این نشست زلیکانی دبیر کمیسیون شهرستان گزارشی از برنامه‌های اجراشده این کمیسیون ارائه داد.