رئیس بهزیستی میاندورود خبر داد:
رئیس بهزیستی میاندورود از ثبت نام بیش از یک هزار و ۳۲۰ نفر در هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد و گفت: حدود ۱۸۰ میلیون تومان ماهانه به افراد ثبت نام شده واریز می‌شود.
به گزارش ونگ وا سیدمرتضی موسوی، اظهار کرد: دولت قرار است یارانه افراد متمول را قطع و به سمت افراد نیازمند واقعی هدایت کند به همین دلیل برنامه هدفمندسازی یارانه‌ها در حال اجرا است.

وی بیان کرد: در این طرح علاوه بر کسانی که مستمری بگیر بهزیستی بودند افراد نیازمند هم ساماندهی و ثبت نام شدند.

رئیس اداره بهزیستی میاندورود، خاطرنشان کرد: همچنان به‌دنبال شناسایی و ساماندهی افرادی هستیم که نیازمند واقعی جامعه هستند، افرادی که تحت پوشش نهادی نباشند و خدماتی از تامین اجتماعی نگیرند.

موسوی افزود: در این طرح برای هر نفر ماهیانه ۱۰۸ هزار تومان واریز می‌شود که تا به امروز یک هزار و ۳۲۰ نفر در میاندورود شناسایی و ثبت نام شدند.

وی از شوراها و دهیاران روستاهای میاندورود خواست که افراد واجد شرایط حاضر در روستاها را به بهزیستی میاندورود معرفی کنند.

موسوی تصریح کرد: در گذشته برای ۳۵۰ نفر مستمری بگیر میاندورودی ماهیانه ۱۷ میلیون تومان پرداخت می‌شد اما امروز با این اتفاق جمعا حدود ۱۸۰ میلیون تومان ماهانه به افراد ثبت نام شده واریز می‌شود.

وی درباره فعالیت مرکز نگهداری معلولان ذهنی در میاندورود، گفت: در این مرکز ۴۸ نفر معلولان ذهنی نگهداری می‌شود و بهزیستی ماهیانه به ازای هر نفر ۵۷۰ هزار تومان به‌عنوان هزینه نگهداری به این مرکز می‌پردازد و همچنین ماهیانه ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از خانواده‌ها دریافت می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی میاندورود درباره دادن برنج آماده توسط خیرین به این مرکز، اظهار کرد: طبق قانون دریافت غذای آماده از بیرون مرکز ممنوع است.