فرمانده سپاه کربلا در مراسم اهدای ۱۰ واحد مسکن به نیازمندان شهرستان ساری در روستای آهی‌دشت گفت: ۵۰ واحد مسکن نیازمندان در هفته دفاع مقدس به نیازمندان اهدا می‌شود.

به گزارش ونگ وا به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، سردار محمدحسین بابایی به مناسبت هفته دفاع مقدس که در مراسم تحویل و اهدا همزمان ۱۰ واحد مسکونی نیازمندان شهرستان ساری در روستای آهودشت ساری  اظهار کرد: ما هر چه داریم مدیون زحمات جهادگران دوران دفاع مقدس هستیم که با درخشش خود امنیت امروز را فراهم کردند.

وی یادآور شد: نسل امروز همان فرزندان جهادگران دوران دفاع مقدس هستند که در قالب گروه‌های جهادی بسیج با جهاد اقتصادی و محرومیت‌زدایی مثل پدران خود در خدمت مردم مجاهدانه فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا اظهار کرد: امروز در گروه‌های جهادی فرزندان و جوانان با حمایت بزرگ‌ترهایی که در زمانی دفاع مقدس را رقم زدند، امید را به مردم هدیه می‌کنند.

بابایی بیان کرد: در این بین اگر کمک‌های خیران برای محرومیت‌زدایی نباشد کارها تکمیل نمی‌شود، کارهای زیربنایی که در ساخت و ساز و مسکن محرومان موثر است، لذا نسل امروز ادامه نسل قبل و جهادگران و ایثارگرانند که قطعا با ایمانی مضاعف و تلاشی وافر براساس نوید الهی در جنگ‌هایی که تحمیل می‌شود مثل جنگ اقتصادی پیروز بیرون می‌آیند.

فرمانده سپاه کربلا با استناد به قرآن کریم گفت: خداوند می‌فرماید« آیا فکر می‌کنید شما را خلق کرده ایم و آزمایش‌تان نمی‌کنیم؟» امروز ملت در معرض آزمایش الهی قرار دارند که در این آزمایش بعضی جهنمی می‌شوند و آنان کسانی هستند که در این عرصه دنبال سودجویی و احتکار می‌روند، لذا هر کس که در این صحنه باشد سرباز آمریکاست و در جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت اسلامی ایران کمک کار و یار استکبار است.

وی افزود: عده‌ای هم در این آزمایش بهشتی می‌شوند، بهشتیان کسانی هستند که با جان و مال و ایمان به خدا در تجارتی قرار می‌گیرند که نوربخش و نجات دهنده از عذاب الیم است و به یاری مستضعفین می‌شتابند.

فرمانده سپاه کربلا گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ واحد مسکن نیازمندان در سراسر مناطق استان مازندران به نیازمندان اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: در پنجمین روز هفته دفاع مقدس ۱۰ واحد مسکونی نیازمندان با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان ساری تکمیل و اهدا شد که همه این واحد های مسکونی با همت کمیته امداد  امام خمینی، خیران و بسیج سازندگی سپاه کربلا احداث و تکمیل شده است.

در این مراسم با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا، فرمانده بسیج ناحیه مقاومت ساری و جمعی از خانواده‌های شهدا و همراهی جهادگران کلید ۱۰ واحد مسکونی تحویل نیازمندان شده است.