معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در خصوص آخرین آمار شهدا و مجروحان حادثه تروریستی امروز – شنبه – اهواز گفت: تا کنون ۲۵ نفر در این حادثه شهید و ۶۰ نفر مجروح شده اند.

علی حسین حسین زاده در گفت و گو با ایرنا افزود: متاسفانه به دلیل وخامت حال مجروحان این حادثه تروریستی آمار شهدا به ۲۵ نفر افزایش یافت و رسیدگی به حال سایر مجروحان هم ادامه دارد.
وی اظهارداشت: هر چهار تروریستی که به این اقدام شنیع دست زده بودند، کشته شدند که ۲ نفر در محل حادثه و ۲ نفر دیگر در بیمارستان به هلاکت رسیدند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: خوشبختانه حال مابقی مجروحان این حادثه رضایتبخش اعلام شده است و کادر درمانی بیمارستانهای اهواز به صورت ویژه و اورژانسی در حال مداوای آنان هستند که با مساعد شدن حالشان از بیمارستان مرخص خواهند شد.
وی افزود: بعد از وقوع این حادثه ضمن ملاقات با مجروحان در بیمارستانها از نزدیک روند درمانی آنان را رسیدگی و دستور دادم تا کادر درمانی برای درمان عزیزان بسیج شوند.
وی اسامی ۲۱ شهید تروریستی را به شرح زیر اعلام کرد:
۱-نبی دریس
۲-هادی سامانیان
۳-مسعود سهراب منش
۴-خلیل هاشمی فر
۵-امید نریمیسایی
۶-علی سلمان وند
۷-یوسف پور جلو
۸-رضا شفیع نژاد
۹-احسان شفیع نژاد
۱۰-میلاد جهانگیری
۱۱-سعید کریمی
۱۲-امید فخری زنگنه
۱۳-علی کمایی
۱۴-علی لویمی
۱۵-امیر حسینی اسدزاده
۱۶-کودک چهار ساله اقدامی
۱۷-مهران زرافشان
۱۸-حسین ولایتی فر
۱۹-محمد افشنگی
۲۰-سعید زارع
۲۱-محمد عذاری
هنوز هویت چهار شهید دیگر این حادثه تروریستی شناسایی نشده است.
یک گروه مسلحانه تروریست که ظاهرا وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز بوده است روز شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.