جمعی از مسئولان استانی و محلی با برگزاری مراسمی در بهشهر که مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در آن حضور داشت، از خانواده شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی تجلیل کردند. ‎

به گزارش ونگ وا مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در این مراسم گفت: اگر ایثارگری، ایستادگی و جانفشانی های شهدای گرانقدر در راه دفاع از ارزش های اسلامی نبود، کسب دستاوردهای مختلف برای فرزندان این مرز و بوم قابل تصور نبود.
سمیه قاسمی طوسی افزود: اکنون دشمن برای ضربه زدن به نظام ما از راههای مختلف وارد شده و تجزیه کشور ما را در سر می پروارند و در چنین دوره ای ،ایران اسلامی با اقتدار ایستاده است و باید بدانیم این عزت و اقتدار ما مدیون خون شهداست.
وی ادامه داد: شهید سید سجاد خلیلی و شهدای دیگر که بیشترشان جوان بودند، بهترین الگو و نمونه برای جوانان ما هستند.
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفتد: مهم ترین ثمره خون شهدا، امنیتی است که در جامعه حاکم است و همه ما مدیون شهدا هستیم و باید بدانیم که شاید در برخی از موارد مردم از عملکردها ناراضی باشند اما از ارزشها دست بر نمی دارند.
در این مراسم با حضور مسئولان، از خانواده شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی در بهشهر تجلیل شد.
شهید سیدسجاد خلیلی متولد سال ۱۳۷۲ از روستای ‘ متکازین ‘ شهرستان بهشهر و پاسدار لشکر ۲۵ کربلا مازندران در دومین اعزام خود به سوریه در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ در درگیری با داعش در جنوب سوریه به همراه همرزمانش محمدتقی سالخورده و حسین بوّاس به شهادت رسید.