رئیس اتاق بازرگانی مازندران خبر داد:

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران گفت: اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی آمادگی دارد که در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کند تا شاهد ارتقای روابط اقتصادی دو کشور باشیم.

به گزارش ونگ وا به نقل از فارس، عبدالله مهاجر پیش از ظهر امروز در نشست با کاردار و رایزن اقتصادی سفارت آفریقای جنوبی در تهران با مدیریت بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی مازندران اظهار کرد: با توجه به برگزاری چنین نشستی باید بتوانیم ظرفیت‌های موجود دو کشور را شناسایی کنیم و شاهد تعامل‌های بیشتری باشیم.

وی ادامه داد: مازندران دارای ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف است که مهمترین آن در حوزه کشاورزی متمرکز شده است که در ۱۴ محصول رتبه نخست را در کشور داراست.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران تصریح کرد: بیش از چهار هزار شرکت‌ تولیدی در حوزه صنایع جمله صنعت خودرو در استان فعال است که می‌توان از ظرفیت این واحدهای استفاده کرد.

این مسؤول درباره حوزه گردشگری گفت: مازندران جاذبه‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد که در این زمینه می‌توان تعامل بیشتری داشته باشیم.

مهاجر بیان کرد: اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی آمادگی دارد که در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کند تا شاهد ارتقاء روابط اقتصادی دو کشور باشیم.

وی با بیان اینکه سالانه ۲۰۰ هزار تن گوشت سفید در مازندران تولید می‌شود که فرصت خوبی برای صادرات به کشور هدف است، گفت: وجود بندر امیرآباد به عنوان بندر  پرتردد تجاری در کشور می‌توان زمینه صادرات کالاها را بیشتر از گذشته فراهم کنیم.