استاندار مازندران به اقدامات و عملکرد دولت تدبیر و امید در این استان اشاره کرد و گفت : در پنج سال اخیر دولت برای ایجاد و توسعه زیر ساخت ها در مازندران ۱۰ هزار میلیارد تومان هزینه کرد .

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، محمد اسلامی به مناسبت آغاز هفته دولت در جمع نمازگزاران جمعه ساری افزود: این دولت در ۲ ماه اخیر نیز برای اشتغالزایی مردم مازندران ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار صرف کرده است .
وی میزان تولیدات محصولات کشاورزی استان را بیش از ۶ و نیم میلیون تن اعلام کرد و گفت : باید از ظرفیت کشورهای همسایه برای صادرات محصولات استان بهره گیریم.
نماینده عالی دولت در مازندران بازار کشورهای همسایه را فرصت خوبی برای محصولات استان دانست و افزود: برای همین منظور کمیته مرکبات در استان تشکیل شده است .
استاندار مازندران توسعه کارآفرینی و مشاغل خرد را راه اصلی کاهش بیکاری در استان اعلام کرد و گفت: از سرمایه گذاری در بخش های مختلف حمایت می کنیم و احداث نیروگاه پیشرفته در نوشهر و شهرک صنعتی ساری در کمترین زمان بیانگر عزم جدی ما برای کارگشایی در حوزه سرمایه گذاری در بخش خصوصی است .
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به تبلیغات و هجمه های دشمنان برای از بین بردن باورها و ارزشها در نزد مردم، گفت: امروز به پشتوانه خودباوری و ایمان، ایران اسلامی در عرصه های مختلف از جمله هسته ای دارای ظرفیت های وسیعی است.
استاندار مازندران با تاکید بر اینکه امروز به همدلی و هوشیاری نیازمند هستیم، افزود: مقابل تهاجم دشمن نباید تدافعی عمل کنیم زیرا دشمن در تلاش است تا ذهن مردم و باور جوانان را تخریب کند.
هفته دولت امسال ۵۴۵ طرح و پروژه با اعتباری بیش از چهار هزار میلیارد تومان در مازندران به بهره برداری می رسد .