استاندار مازندران گفت که در بهار سال جاری حدود یک هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و رونق تولید در استان پرداخت شد.

به گزارش  روابط عمومی استانداری مازندران، محمد اسلامی در یادواره شهدای روستای پابند در شرق مازندران اظهار کرد: روند پرداخت تسهیلات اشتغال و رونق تولید در این استان ادامه خواهد داشت.
نماینده عالی دولت در مازندران از جوانان روستایی خواست تا از فرصتی که دولت در قالب تسهیلات بانکی برای رونق زندگی روستاییان فراهم کرد، استفاده کنند.
به گفته وی با اجرای طرح محرومیت زدایی و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در سال گذشته حدود ۱۱ هزار نفر در مازندران از فهرست مستمری بگیران نهادهای حمایتی خارج شدند.
۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی طبق قانون در کشور پرداخت خواهد شد که حدود ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای مازندران مصوب شد که در مرحله اول حدود یک هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال به این خطه شمال کشور اختصاص یافت.
*** مبارزه با فساد از خود
استاندار مازندران گفت که منشاء فساد لقمه های ناپاک و حرام است و همه ما باید برای مقابله با فساد این کار را از خودمان ابتدا شروع کنیم.
اسلامی مهمترین راهکار برای مقابله با فساد را در جامعه تغییر سبک زندگی و گسترش فرهنگ اسلامی بیان کرد.
وی اضافه کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگر نیاز تبعیت از مبانی و تفکر ناب انقلابی و اسلامی داریم و باید مراقب باشیم از خط اصیل انقلاب فاصله نگیریم.
استاندار مازندران گفت: دشمنان به دنبال فشار از بیرون و گسست از درون هستند و این کار را با فشار اقتصادی بر کشورمان دنبال می کنند و خروج از برجام در راستای سیاست فشار اقتصادی بر ایران دنبال شد.
اسلامی راهکار مقابله با توطئه دشمنان را همگرایی داخل بیان کرد.