مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری:

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری ساری روند پیشرفت فیزیکی پروژه لاینینگ فاز دوم بوستان ملل را مورد توجه قرار داد و گفت: احداث لاینینگ این پروژه در سه شیفت کاری توسط تیم های عملیاتی سازمان عمران در مسیر ۵/۶ کیلومتری پل کابلی شهید رنجبر تا منطقه تنگه لته  در حال اجراست.

به گزارش ونگ وا به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری سید حمید هاشمی به فعالیت های زیرساختی سازمان عمران اشاره کرد و افزود: احداث کانال هدایت آب های سطحی، عملیات زیرسازی در ۷۰ خیابان و لاینینگ فاز دوم بوستان ملل از جمله پروژه های زیرساختی بوده که در حال اجراست.

وی اظهار کرد: پروژه های زیرساختی در کوهدشت محله  آهی دشت، کوچه های فرعی منطقه اتحاد، کوچه های فرعی خیابان محراب، انتهای کوی دادگستری، جاده فرح آباد جنب دانشگاه روزبهان، انتهای شهرک امام حسین واقع در کمربندی غربی در حال اجراست.

هاشمی با اشاره به استمرار  پروژه احداث هدایت آب های سطحی در مناطق مختلف شهر، تصریح کرد: این پروژه در  خیابان المهدی، خیابان سعدی و خیابان ارم در مرحله نهایی قرار داشته و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری ساری با قدردانی از همراهی  شهروندان در اجرای بازگشایی مسیر ارتباطی بلوار پاسداران به کمربندی شمالی ادامه داد: بعد از تقویت کانال های این منطقه، هم اکنون تیم های عملیاتی سازمان عمران مشغول زیرسازی مسیر هستند و این پروژه نیز در زمان بندی مشخص شده به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول، احداث نوه بتنی، پیاده روسازی و آسفالت خیابان های سطح شهر را از دیگر پروژه های سازمان عمران عنوان کرد و گفت: احداث نوه بتنی کوچه شهید سالاری در آهی دشت، پیاده روسازی خیابان  های المهدی و سعدی، کوچه گلستان بیست و چهار در خیابان اسبورد نیز در راستای رفاه حال شهروندان عملیاتی شده است.

مدیرعامل سازمان عمران  روند  پیشرفت فیزیکی پروژه لاینینگ فاز دوم بوستان ملل را مورد توجه قرار داد و  خاطر نشان کرد: احداث لاینینگ این پروژه در سه شیفت کاری توسط تیم های عملیاتی سازمان عمران در مسیر ۵/۶ کیلومتری پل کابلی شهید رنجبر تا منطقه تنگه لته  در حال اجراست.