منطقه سه شهرداری ساری بر مدار توسعه؛
جابر ملکی شهردار منطقه سه ساری که با اقدام چشمگیرش جهت بازسازی ساختمان اداری شهرداری منطقه، عزم خود را برای ایجاد تحول در جای جای منطقه سه شهری نشان داد، طی مصاحبه ای تاکید کرد: برای عینیت بخشیدن عملگرایی مدنظر مدیریت شهری تمام ظرفیت شهرداری را بسیج کرده ایم.

به گزارش ونگ وا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، جابر ملکی در این مصاحبه با بیان این مطلب که تلاش می کنیم منطقه سه همگام با دو منطقه دیگر با دقت و سرعت در مدار توسعه حرکت کند، گفت: طی نزدیک به یک سالی که عهده دار این مسئولیت شدم اقدامات همه جانبه‌ای را جهت عمران و آبادی، زیباسازی، گسترش فضای سبز و مناسب‌سازی ترافیک منطقه انجام دادیم که ساماندهی کمربندی جنوبی همراه با احداث باند کندرو، احداث دور برگردان بلوار کشاورز و اصلاح هندسی چند مسیر از جمله فعالیت های انجام شده جهت بهسازی ترافیک منطقه محسوب می گردد.

وی سپس به تداوم نهضت آسفالت در این منطقه اشاره کرد و افزود: طی مدت مورد نظر یعنی ماه‌هایی که مسئول خدمت رسانی در منطقه سه شهرداری ساری هستم در پیوند با نهضت آسفالت معابر بسیاری ترمیم، لکه گیری و آسفالت شدند که عبارتند از خیابان های صادقیه، تندرستی، زینبیه و محلات الحاقی آهی دشت، بالادزا، پایین دزا، بالاملیک و نیز شهرک سپاه، بلوار کشاورز و لاین کندرو کمربندی جنوبی.

ملکی آنگاه ضرورت زیباسازی معابر را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: در این خصوص هم کارهای قابل قبولی انجام شد مانند نورپردازی پل شهیدان رضایی، کمربندی جنوبی و ساختمان شهرداری منطقه؛ ضمن آنکه برای گسترش فضای سبز نیز گام هایی برداشته شد که احداث بوستان شهید فهمیده شاهد این ادعا می باشد. البته با توجه به اینکه ساماندهی تابلوهای تبلیغات شهری هم در زیبایی سیمای شهری اثرگذار است در این خصوص هم فعال بودیم.

این مسئول در پاسخ به پرسشی پیرامون نهضت مهار آب‌های سطحی تاکید کرد: این نهضت یادگار ارزشمند مهدی عبوری شهردار ساری بشمار می آید و به همین دلیل و نیاز مبرم منطقه به این پروژه ما با همه توان آن را پی گرفتیم و در این پیوند در مسیرهای کانال ماهان، بلوار کشاورز حاشیه ریل و محدوده لسانی نهضت مهار آب‌های سطحی را با کانال های بتنی، بلوکی و کاروگیت دنبال کردیم.

در پایان، شهردار منطقه سه با تاکید بر اینکه برای حفظ بهداشت و پاکیزگی منطقه نیز کارهای مناسبی شده است گفت: آهک پاشی کانال ها و آبراه ها، پاکسازی نهرها و جمع آوری نخاله ها از جمله این اقدامات محسوب می شود. ضمن اینکه لازم می دانم خاطر نشان کنم تکریم شهروندان و خاصه مراجعان یک اصل اساسی برای همه خادمان مردم منطقه در شهرداری است تا جایی که حتی ساختمان شهرداری را به همین منظور نوسازی کردیم و ترتیبی در چیدمان واحدهای مستقر در شهرداری منطقه دادیم که حداقل آمد و شدها را انجام دهند و با آرامش پیگیر خواسته های خود باشند.