مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران:

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: محیط زیست تنها دستگاهی است که ماموران آن ۴۸ ساعت کار می‌کنند و ۲۴ ساعت استراحت دارند و تناسبی نیز بین کار و دریافتی‌ها نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسینعلی ابراهیمی کارنامی چهارشنبه‌شب در همایش تجلیل از محیطبانان مازندران که به مناسبت روز محیط‌بان و میلاد امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: محیط‌بانان حافظان حریم و سربازان بی‌نام و نشان محیط‌زیست هستند و در این راه عزیزان زیادی ازجمله اردشیر امینی، سید حسام حسینی، دکتر صدوق، هادی فهیمی و رادخانی را از دست داده‌ایم.

وی افزود: اگر محیط زیست توفیقاتی داشته به دلیل همکاری خوبی است که نیروهای انتظامی و قضایی، تشکل‌های مردم نهاد و اصحاب رسانه با این سازمان دارند، ما نیز باید هم نظارت‌پذیر و هم پاسخگو باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ۵۳ درصد از ردیف‌های پستی محیط زیست خالی است و از این رو  نیازمند مشارکت جوامع محلی و سازمان‌های مردم نهاد هستیم تا مانند یک تیم ورزشی قوی با هم منسجم کار کنیم.

این مسؤول اظهار کرد: هیچ تناسبی بین عده و عده و مسؤولیت واگذارشده در حوزه محیط زیست وجود ندارد و ما نمی‌توانیم معجزه کنیم.

ابراهیمی‌کارنامی ادامه داد: کمبود حقوق، مشکلات اضافه کار و ماموریت و رفاهی همراه محیط‌بانان است اما این فقط عشق است که آنها را به ادامه کار تشویق می‌کند.

وی در پایان گفت: محیط زیست تنها دستگاهی است که ماموران آن ۴۸ ساعت کار می‌کنند و ۲۴ ساعت استراحت دارند و تناسبی نیز بین کار و دریافتی‌ها نیست.