اگر مردم ساری به جریان عملگرایی در شهر ساری نمره قبولی داده اند به خاطر عملکرد تیم مدیریت شهری ساری است دست به هر کاری زدید که در انتخابات پیروز نشویم اما مردم به شما «نه» گفتند.

غیرساروی ها در لباس دوستداران ساری ظاهر شده اند

نائب رئیس شورای شهر ساری گفت: غیرساروی ها در لباس دوستداران ساری ظاهر شده اند و با تظاهر به دلسوزی قصد فریب مردم را دارند.

به گزارش ونگ وا، به نقل از تیتر امروزر، علی اکبر زلیکانی در خصوص شایعات مطرح شده در مورد سازمان عمران شهرداری ساری اظهار کرد: سازمان بازرسی قوه قضاییه به عنوان یکی از دستگاه های نظارتی در حال رصد دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری ساری است که این روال در سنوات گذشته هم وجود داشته و این بار ایراداتی در پرونده های سازمان عمران را بررسی کرده اند و نهایتا پرونده ای تشکیل شد و برای محکمه قضایی ارسال شد. تعدادی از متهمان در همین چند روز اخیر احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند نهایتا پرونده همچنان در مراحل مقدماتی به سر می برد و یک عده از متهمین به قید وثیقه آزاد می باشند.

وی افزود: به نظر می رسد برخی مشغول وارد کردن فشار به سازمان بازرسی هستند تا پرونده به سمتی برود که مورد نظر بعضی جریانات سیاسی حاکم بر ساری است.

زلیکانی در خصوص شایعه فرار مهدی عبوری گفت: من شهردار ساری را دیروز دیدم و اتفاقا نهار کنار هم بودیم. عبوری در مورد هیچ پرونده ای به عنوان متهم سوالی ازشون پرسیده نشده است.

شهردار ساری سخت پیگیر پروژه فاز دوم بوستان ملل است

نائب رئیس شورای شهر ساری خاطر نشان کرد: عبوری خیلی مظلوم است و خودش را درگیر پاسخ به شایعات نمی کند. بعضی ها منتظرند تا عبوری زمین بخورد افرادی در تلاشند تا شهردار ساری نتواند حقوق پرسنل را پرداخت کند.

زلیکانی اظهار داشت: همین ها همه کار کردند تا شهرداری ساری نتواند جذب نیرو داشته باشد با تمام تلاش هایی که برای زمین زدن عبوری انجام دادنداما نتیجه ای نمی گیرند.

انتقاد را حق مردم می دانیم/ ریشه همه تخریب ها در انتخابات آینده مجلس است

 نائب رئیس شورای شهر ساری در مورد شایعات ۷۰۰ میلیون تومانی خود گفت: این شایعات توسط یک منبع با هویت نامشخص در قالب یک کانال تلگرامی دائما دامن زده می شود توضیحات من مشخص می کند که چه کسانی به شعور مردم توهین می کنند و به دنبال امیال سیاسی خود هستند، ریشه همه تخریب ها در انتخابات آینده مجلس است با توجه به اعتماد مردم به شهردار جوان و جریان عملگرایی عده ای در تلاشند تا توجهات را جلب کنند.

وی  با بیان اینکه این ها به سرنوشت گردانندگان کانال گومش دچار خواهند شد گفت: ما انتقاد را حق مردم می دانیم اما این افراد با هویت نامشخص و با نقاب بر چهره با فریاد وا سلاما تنها شعار می دهند وبعد ها مشخص می شود که چه فسادهایی از آنها هویدا شده است.

زلیکانی تصریح کرد: آنها از جنس همان کسانی هستند که بشقاب برای امام زمان می گذاشتند و دائما فریاد آی دزد آی دزد را سر می دادند و نهایتا روشن شد خودشان دزد هستند این افراد در مقام عمل چیزی برای عرضه ندارند و سابقه نکبت بارشان در عرصه مدیریت در دسترس مردم است.

این مسئول خاطر نشان کرد: همین پرونده که گفته شده من رشوه گرفته ام در تاریخ ۱۱ آبان سال ۹۵ برای این مجتمع پروانه تسوط شهرداری صادر شد و بابت عواض آن که ۴ میلیارد و چهارصد تومان بوده مالک این زمین چک داده و شهرداری هم این چک را به یکی از پیمانکاران شهرداری بابت بخشی از طلبش داده است که تا کنون یک ریال از این چک پاس نشده است. پیمانکار نیز حکم جلب مالک زمین را گرفته و این زمین ممکن است به مزایده گذاشته شود در تاریخ ۲۹ آبان ۹۶ گزارش تخلف ساختمانی این ملک در دبیرخانه کمیسیون ماده صد ثبت شد به گزارش شهرداری در تاریخ ۱۱ اسفند ۹۵اعترض شد هر شهرداری منطقه، دو کمیسیون دارد که اعضای متفاوت و مستقل هستند نماینده وزارت کشور نماینده قوه قضاییه و نماینده شورا در هر دو کمیسیون حضور دارند. پرونده در کمیسیونی رفته که من در آن عضونیستم چه برسد که بخواهم در آن پول دریافت کنم من عضو کمیسیون دوم هستم یعنی اگر در کمیسیون اول تصمیمی گرفته شود که مالک یا شهرداری به رای آن اعتراض داشته باشند پرونده به کمیسون دوم می آید.

وی گفت: من ژن خوب ندارم پدرم یک آدم معمولی بوده اگر من متخلف هستم و رشوه گرفته ام دستگاه های امنیتی چرا با من برخورد نمی کنند؟ این آدم اگر ۷۰۰ میلیون پول برای رشوه دادن داشت چک های خودش را پاس می کرد که اینطور به گرفتاری نیوفتد.

نائب رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه این حرفهایی که در کانال تلگرامی که بهتر بگوییم ژولورن های غیر علمی و تخیلی زده می شود حتی دانش ساده را هم ندارند که بدانند فرایند فعالیت کمیسیون ها چگونه است و چه کسانی عضو آن هستند.

مردم به جریان عملگرایی در شهر ساری نمره قبولی داده اند

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه مردم قضاوت کنند و ببینند که چه کسانی به شعورشان توهین می کنند، معتقدم کسانی که بارها از مردم  «نه» شنیدند مردم را دست کم گرفته اند. اتهام زنندگان بدانند که من جنگ با آنها را به خاطر مردم شروع کرده ام، برای رسوایی کسانی که سعی می کنند اعتماد مردم را نسبت به مسئولان زحمتکش کمرنگ کنند لحظه ای نخواهم نشست اما اگر عرضه دارید بیایید و با من به مناظره بنشینید.

سوال من از شما این است که آیا شهرداری تهران با آن همه انکانات موفق شد نظر مردم تهران در انتخابات ریاست جمهوری را به سمت آقای قالیباف جلب کند؟

اگر مردم ساری به جریان عملگرایی در شهر ساری نمره قبولی داده اند به خاطر عملکرد تیم مدیریت شهری ساری است دست به هر کاری زدید که در انتخابات پیروز نشویم اما مردم به شما «نه» گفتند.

این مسئول در پایان تصریح کرد: اگر امروز شهرداری ساری مجوز جذب نیرو ندارد به خاطر تلاش های همین افراد است که مانع جذب نیرو توسط شهرداری شده اند به کسانی که در حوزه جغرافیایی ساری نیستند می گویم که لطفا دست از سر ساری بردارید و اگر قصد خدمت دارید در محل خودتان این کار را انجام دهید.