نائب رئیس شورای شهر ساری افزود: مجموعه شهرداری باید مصمم تر از قبل به اتمام پروژه هایی که آغاز کرده است بپردازد باید ساری را به جایی برسانیم غیر قابل بازگشت زیرا هنوز به نقطه غیر قابل بازگشت نرسیده ایم.

نائب رئیس شورای شورای شهر ساری:

شهرداری نیاز به اصلاحات جدید دارد

نائب رئیس شورای شهر ساری گفت: شهرداری نیاز به اصلاحات جدی در ساختار خود دارد.

به گزارش ونگ وا، علی اکبر زلیکانی در بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر ساری با اشاره به اینکه یک سال از فضای ملتهب انتخابات شورای شهر ساری گذشته است اظهار داشت: قطعا شایستگی مردم بیشتر از امثال بنده است و باید نخبگانی که لیاقت نشستن بر کرسی شورا را دارند وارد این عرصه شوند.

ساری، شهر نخبگان است

وی تصریح کرد: جوانی که نفر اول مدال طلای المپیاد ریاضی جهان را کسب می کند و بین تمامی نخبگان ایرانی تنها کسی که مدال طلا را بدست می آورد قطعا یکی از نوابغ سالهای آینده ایران است. ما باید زمینه را به گونه ای فراهم کنیم که این نوابغ در کشور خودشان خدمت کنند.

جامعه علمی دنیا، از مرگ مریم میرزاخانی متاثر شدند/پشتوانه ای جز مردم نداریم

این مسئول گفت: جامعه علمی دنیا، از مرگ مریم میرزاخانی متاثر شدند اما افراد عادی شناخت کافی از وی نداشتند.

زلیکانی خاطر نشان کرد: فضای شهر، جهت گیرها و اتفاقاتی که در آن رصد می شود نشان از انتخاباتی بودن آن دارد و دوباره فضا به سمت اهدافی که منفعتی برای که مردم ندارد داغ می شود.

نائب رئیس شورای شهر ساری افزود: در یکی از شبکه هایی که ادعای مبارزه با فساد دارد و اساس کارش غیرقانونی است و حتی جرات آن را ندارد تا بگوید چه کسی هستم و از کجا مدیریت می شوم  اطلاعات و اخبار اسنادی دارد.

وی با بیان اینکه همه از روحیاتم خبر دارند که هیچ گاه برابر ضعف ها سکوت نکرده ام، افزود: رصد اتفاقات در شهر به ما می گوید که اهداف برخی اقدامات انتخاباتی است. به راه انداختن موج های تخریبی در شبکه های اجتماعی که اتفاقاً اساس کارشان غیر قانونی است از جمله آنهاست که بعنوان مثال بنده را متهم به دریافت مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان در پروژه ای به نام پارس سنتر در بلوار امام رضا (ع) کرده اند که اگر کسی خبری از آن دارد، به ما بدهد.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر تخریب ها را آغاز کرده اند و به عنوان عضو شورا پشتوانه ای جز مردم نداریم.

فضای انتخاباتی در شهر ساری پایانی ندارد

نائب رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه هرگاه اتنخابات شورای شهر در ساری به اتمام رسید انتخابات مجلس شورای اسلامی آغار می شود. گفت: هر چهار سال یکبار درگیر انتخابات هستیم. انگار هدف غایی انتخابات برنده شدن گروهی است که هدفشان کار و خدمت به مردم نیست انتخابات باید به گونه ای باشد تا مشکلات مردم حل شود.

نائب رئیس شورای شهر ساری گفت: در این دوره بنای شرکت در انتخابات شورای شهر ساری را نداشتم اما برخی از رفتارهای آقایان بنده را مصمم کرده که تصمیم نهایی را به این سمت بگیرم.

از راه های مسالمت آمیز در کنار مردم ایستاده ایم

وی در ادامه تصریح کرد: هیچگاه در برابر فشارهایی که فکر می کنند با تخریب می توانند امثال بنده را از میدان به در کنند شانه خالی نمی کنم کور خواندند ما باز هم دور بعد می مانیم و شکست می دهیم کسانی که وجود ما منافع شان را به خطر انداخت.

زلیکانی اظهار داشت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی با همه وجود در کنار مردم می ایستیم و اجازه حضور به افرادی که وجودشان منفعتی برای مردم ندارد را  نمی دهیم از راه های مسالمت آمیز در کنار مردم ایستاده ایم و احساس می کنیم تمام نگرانی آنها همین هست و فکر کردند باید وجهه ما را بین مردم از بین ببرند. تخریب امثال ما در شهر ساری یک سابقه تاریخی است.

نائب رئیس شورای شهر ساری تصریح کرد: در گذشته کانال تلگرامی گومش، ما را آماج بی رحمانه ترین حملات خود در انتخابات قرار داد نتیجه تخریب ها چه بود مردم را دست کم نگیرید زیرا آنها فرزندان خود را می شناسند.

وی با تاکید بر اینکه اجازه دهید تا شهرداری کار خود را به سرانجام برساند و آرزوهای محقق نشده مردم به وقوع بپیوندد گفت: بسیاری از پروژه ها به اتمام رسیده است اما هزاران برابر کارهایی که در این شهر باید صورت می گرفت انجام نشد.

توصیه ما به مجموعه شهرداری این است تا تمام تلاش خود را برای اتمام پروژه هایی که آغاز کرده به کار گیرد زیرا برخی از دوستان از اینکه پروژه ای در شهر ساری به اتمام می رسد ناراحت هستند و ما اگر فاز دوم ملل را به سرانجام برسانیم از غصه می میرند و برای ما چاره ای نمانده جز اینکه با کارهای عمرانی که مردم دوست دارند آنها را سر جای خودشان بنشانیم.

زلیکانی افزود: مجموعه شهرداری باید مصمم تر از قبل به اتمام پروژه هایی که آغاز کرده است بپردازد باید ساری را به جایی برسانیم غیر قابل بازگشت زیرا هنوز به نقطه غیر قابل بازگشت نرسیده ایم.

شهرداری نیاز به اصلاحات جدی در ساختار خود دارد

وی با بیان اینکه به نظر می رسد بخشی از فسادهایی که در مجموعه شهرداری وجود دارد در خارج از آن مدیریت می شود گفت: نباید با فساد تعارف داشته باشیم بلکه به شدیدترین وجه ممکن با آن بدون ذره ای اغماض برخورد شود و مطمئن باشید حمایت مردم همراه ما است.

هدفمان تخریب افراد و جناح نیست بلکه اصلاح امور است/ اجازه دهید شهرداری به کار خود ادامه دهد

نائب رئیس شورای شهر ساری اظهار داشت: کسانی که از خارج و بدون هویت مشخص شهرداری ساری، مدیریت شهری و اعضای شورای شهر را تخریب می کنند بدانند همه ما یک هدف را دنبال می کنیم هدفمان تخریب افراد و جناح نیست بلکه اصلاح امور است.

زلیکانی افزود: افرادی هستند که هویت خود را به خاطر منفعت شخصی مشخص نمی کنند. از دستگاه امنیتی تقاضا داریم منابع مالی آنها را شناسایی کنند که از کجا پشتیبانی مالی می شوند. هر جا به هدف نرسیدند تخریب می کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: تا کی می خواهیم جلوی خواسته های مردم باستیم و تا کی می خواهیم مردم را نادیده بگیریم فکر می کنید اگر این روند را ادامه دهید مردم در انتخابات آینده به شما رای می دهند ما مانند آنها نیستیم اگر مردم به ما نه بگویند می رویم و دیگر نمی آییم و می رویم ببینیم اشکال کارمان در چیست و خود را با مردم هماهنگ می کنیم.

وی گفت: تا می توانید به ما حمله کنید ناسزا بگویید نسبت های ناروا دهید اما اجازه دهید شهرداری به کار خود ادامه دهد مردم واقعا گناه دارند و باید پروژه هایی که آغاز شده به اتمام برسد.

نائب رئیس شورای شهر ساری در پایان گفت: بازرسی از شهرداری و سازمان های تابعه وظیفه ذاتی آن است و در رابطه با همه ادارات و وزارت خانه ها نظارت کافی را دارند زیرا بازوی نظارتی نظام هستند و چرا اجازه نمی دهیم تا کار خود را در زمینه بازرسی انجام دهند و به نتیجه نهایی برسند.