رئیس کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری:

رئیس کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری در خصوص نحوه تملکات در شهرداری به منظور ایجاد یا تعریض معابر گفت: در یکی از جلسات شورا تأکید شد که در بازگشایی ها و تملکات پروژه پل تا پل (پل کابلی داراب تا پل شهید نوری) در اولویت قرار گیرد اما متأسفانه مشاهده می کنیم طرح هایی که اهمیت چندانی ندارند، در اولویت قرار گرفته اند.

به گزارش ونگ وا، قاسم قاسمی رئیس کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری با اشاره به اینکه تقریبا یکسال از حضورش در کمیسیون توافقات شهرداری می گذرد، اظهار کرد: در این یکسال حدود ۳۰ مورد از پرونده ها را بدلیل عدم وجود نقدینگی در شهرداری در کمیسیون بررسی کردیم و امروز این اولین پرونده ای است که در صحن شورا مطرح می شود و سوالم این است که چرا بقیه پرونده ها به شورا ارسال نشده اند؟

وی در خصوص نحوه تملکات در شهرداری به منظور ایجاد یا تعریض معابر گفت: در یکی از جلسات شورا تأکید شد که در بازگشایی ها و تملکات پروژه پل تا پل (پل کابلی داراب تا پل شهید نوری) در اولویت قرار گیرد اما متأسفانه مشاهده می کنیم طرح هایی که اهمیت چندانی ندارند، در اولویت قرار گرفته اند.

قاسمی با بیان اینکه به شرایط مالی شهرداری واقفم و آن را در محاسباتم لحاظ می کنم، افزود: دوست دارم آن ۳۰ مورد را در شوار بررسی کنیم تا مشخص شود چند مورد مربوط به پل تا پل بوده و چند تا هم مربوط به پروژه های دیگر.

وی ادامه داد: فصل گرما رو به پایان می باشد و با ورود فصل سرما و شروع بارش ها عملاً نمی توان کاری برای پروژه پل تا پل انجام داد لذا خواهشم از شهرداری این است که این موضوع را در اولویت قرار دهند.

رئیس کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری همچنین به انتقاد از طولانی شدن روند عملیات اجرایی هدایت آبهای سطحی در خیابان انقلاب ساری پرداخت و خاطرنشان کرد: این خیابان یکی از اصلی ترین معابر مرکز استان و در قلب شهر واقع شده است که متأسفانه زمانبر شدن این پروژه برای مردم مشکلات فراوانی در عبور و مرور به وجود آورده که باید در سریع ترین زمان ممکن این عملیات خاتمه پیدا کند.