نائب رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه سلامت و جوانی از شاخصه های اصلی شهردار ساری برای انتخاب مدیران است بر لزوم انتخاب مدیر توانمند کاربلد، و پاکدست توسط شهردار تاکید کرد.

به گزارش ونگ وا به نقل از باران شمال، علی اکبر زلیکانی از ایجاد تغییرات مدیریتی در شهرداری ساری خبر داد.

وی گفت: به زودی شاهد تغییرات مدیریتی در شهرداری ساری خواهیم بود.

زلیکانی با اعللام این نکته که به زودی شاهد تغییرات مدیریتی در شهرداری ساری خواهیم بود افزود : قطعا شهرداری ساری در این بازه زمانی نیازمند یکسری تغییرات مدیریتی است.

نائب رئیس شورای شهر ساری در ادامه با اشاره به اینکه یکی از برنامه مهم و اولویت دار شهردار ساری تعییرات مدیریتی است تصریح کرد: دامنه ی این تغییرات شامل تمامی ادارات و سازمان ها و مناطق و معاونت ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه تغییر مدیران غیرهمسو و ناکارآمد از محورهای اصلی این تغییر و تحولات خواهد بود خاطر نشان کرد: سلامت و جوانی از شاخصه های اصلی شهردار ساری برای انتخاب مدیران خواهد بود و یکی از درخواست های اصلی مان از شهردار ساری انتخاب مدیران توانمند کاربلد و پاکدست است.

نائب رئیس شورای شهر ساری افزود : اختصاص برخی مناصب  مدیریتی به بانوان از برنامه های مهم شهرداری ساری در سال ۹۷ خواهد بود و احداث پارک اختصاصی بانوان با ۹ هکتار مساحت که در منطقه شمال کشور بی نظیر بوده و در شان منزلت بانوان مرکز استان می باشد که بعنوان یکی از اقدامات مهم و ماندگار شهرداری  و شورای شهرساری در اذهان مردم ساری خواهد بود.