نائب رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه کاهش حقوق در شهرداری ساری در راستای اجرای عدالت و ضوابط بوده است گفت: دلم برای جوانان شهرم می سوزد و هر کاری بتوانم برای مردم شهرم انجام می دهم.

به گزارش ونگ وا به نقل از کرانه شمال، علی اکبر زلیکانی نایب رئیس شورای شهر ساری اظهار کرد: آماده مناظره با مدیران ارشد استان هستم تمامیت خواهی برخی از اعضای شورای شهر ضربه سنگینی به والیبال ساری زده است.

وی با بیان اینکه بعضی نماینده ها بجای اعتراض  نسبت به شهرشدن فرح آباد بدنبال اصلاح قانون باشند زیرا شهرشدن فرح آباد براساس قانون بوده هرچند شهرشدن بخش ها و روستاها می تواند موجب شهرستان شدن برخی شهرها گردد که این موضوع اتفاق زیان بخش و ناخوشایندی است.

جزئیات بودجه سال ۹۷ به شورای شهر ساری ارائه نشده است

زلیکانی تصریح کرد: جداسازی فرح آباد و  میاندورود از ساری جز نصف شدن اعتبارات و ایجاد اختلافات سود دیگری برای مرکز استان نداشته است  و نماینده های مجلس نقش مهمی در این جداسازی داشتند.

نائب رئیس شورای شهر ساری خاطر نشان کرد: جزئیات بودجه سال ۹۷ به شورای شهر ارائه نشده است و همچنین  هزینه کردن از محل  بودجه قبل از شروع سال مالی تخلف آشکار است.

وی گفت: اختصاص منابع مالی شهرداری به یک تیم خاص بی عدالتی محض است لذا اگر خارج از اراده شورای شهر برای تیم ورزشی بصورت خاص بودجه ای در نظر گرفته شود و عدالت رعایت نگردد از مهدی عبوری طرح سوال میکنم.

زلیکانی خاطر نشان کرد: اگر برخی از اعضای شورای شهر اهداف شخصی و تمامیت خواهی را کنار می گذاشتند ساری در لیگ برتر صاحب دو نماینده بود و افرادی که به والیبال ساری ضربه زدند باید در نزد افکار عمومی پاسخگو باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: شورای پنجم  با تجربه تر از شورای چهارم است و همچنین شورای پنجم ادامه دهنده اقدامات شورای چهارم می باشد که مهم ترین آن بوستان ولایت بعنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی و اجتماعی شمال کشور است.

برخی حملات به شهرداری ساری ناجوانمردانه است

عضو شورای شهر ساری با ابراز این نکته که اتهامات مالی به شهرداری ساری از سر دلسوزی  نیست نیز افزود: معتقدم باید با فساد مبارزه کرد و با مفسدین در هر مقامی برخورد جدی صورت گیرد تا این لحظه هیچ کدام از مدیران شهرداری و سازمان های تابعه تفهیم اتهام نشده اند و برخی حملات به شهرداری ساری ناجوانمردانه است و با ایجاد فضای غوغاسالارانه نمی توانند عملکرد مجموعه شهرداری ساری را زیرسوال ببرند لذا به نظر می رسد برخی دوستان همچنان در فضای انتخابات بسر میبرند  و مردم باید بدانند سیاسیون غیرساروی جز ایجاد اختلاف برای مرکز استان دستاوردی نداشتند.

زلیکانی تصریح کرد: حاضرم با مدیران ارشد استان در مورد برنامه های دولت در مازندران مناظره نمایم و همچنین نامه ای به استاندار در مورد برنامه های استان نوشتیم ولی تاکنون پاسخی دریافت نکردیم با توجه به آنکه شورای شهر و شهرداری ها ظرفیت خوبی برای توسعه و پیشبرد برنامه های دولت در استان می باشند.

وی نیز افزود : فراموش نکنیم بچه های همین شهر ساری در شهرداری مشغول بکار هستند با وجود آنکه  استانداری برای برگزاری آزمون جهت جذب نیرو مجوز نمیدهد ولی بازهم بعضی ها  از نحوه جذب نیرو در شهرداری ایراد میگیرند.

شهرداری ساری از لحاظ سرانه بودجه در رتبه سوم کشور قرار دارد و کاهش حقوق در شهرداری ساری در راستای اجرای عدالت  و ضوابط بوده است دلم برای جوانان شهرم میسوزد و هرکاری بتوانم برای مردم شهرم انجام میدهم.