مدیران کم کار برکنار مي شوند/ تعطیلی پروژه‌ها به بهانه کمبود بودجه را قبول ندارم

، محمد اسلامی صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مازندران اظهار کرد: باید با هرگونه حرکتی که امید مردم را ناامید می‌کند مبارزه کنیم.

وی با اعلام اینکه فرایندها در استان باید احصاء شود، تصریح کرد: زمان پاسخگویی به مردم باید کاهش یابد، این اختیار را دارم که مدیرکل کم کار را حذف کنم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: با فردی که سیاه‌نمایی می‌کند باید برخورد شود و حداقل زمان باید به مردم پاسخ دهیم، در برنامه رونق تولید باید همه همکاری داشته باشند.

این مسؤول با اعلام اینکه نگاه بخشی در استان نباید داشته باشیم، افزود: توسعه متوازن و پایدار باید اعمال شود، برای همه واحدهای تولید به صورت خاص وقت مناسب اختصاص دادیم.

اسلامی با اعلام اینکه پروژه‌های موثر سامانه کارا استخراج و تسهیلات پرداخت شود، ادامه داد: بانک‌ها پای کار باشند، بررسی دقیق از وضعیت موجود در حوزه اشتغال باید انجام شود.

وی اضافه کرد: باید کمک کنیم که مسیر برای توسعه اشتغال استان باز شود،چرا عده‌ای نمی‌خواهند حقیقت اقدامات انجام شده دولت را ببینند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه از فرصت دریای خزر برای توسعه صادرات به خوبی استفاده کنیم، گفت: متولیان جهاد کشاورزی استان باید فکر و ذهن خودشان را در این حوزه آماده کنند.

اسلامی گفت: هر مدیری که در روند هزینه‌هایش صرفه‌جویی کند تخصیص متفاوت دریافت می‌کنند، در سال جاری باید خلق منابع داشته باشیم، باید پروژه‌ها در استان عملیاتی شود، هیچ کس حق ندارد به بهانه کمبود بودجه پروژه‌های عمرانی استان تعطیل شود./ فارس