مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری مطرح کرد

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری ساری ضمن تشریح پروژه های دردست اقدام سازمان عمران شهرداری ساری گفت: احداث کانال هدایت آب های سطحی، زیرسازی و آسفالت و لایروبی بستر رودخانه تجن از اقدامات این سازمان بوده که در زمینبندی مشخص شده اجرایی گردید.

به گزارش ونگ وا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، سید حمید هاشمی به پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان های سطح شهر اشاره کرد و افزود: تیم های عملیاتی این سازمان پروژه زیرسازی در کوچه یاس محله قرق، کوچه کوثر دو درخیابان شفا، باند کندرو کمربندی جنوبی، کوچه بهارستان در سه راه جویبار، جاده گلماء، کوچه پردیس سه در شهرک امام حسین را اجرایی نمودند.

وی در ادامه  اشاره به عملیات لایروبی بستر رودخانه تجن اشاره نموده و افزود: پروژه لایروبی بستر رودخانه تجن با پیشرفت فیزیکی مطلوب توسط تیم های عملیاتی سازمان عمران اجرایی گردید.

 هاشمی فاز دوم بوستان ملل را از دیگر پروژه های مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: عملیات لاینینگ این پروژه از دیگر اقدامات سازمان عمران بوده که در مسیر ۵/۶ کیلومتری پل کابلی شهید رنجبر تا منطقه تنگه لته در حال اجراست.

 این مسئول اجرای پروژه هدایت آب های سطحی در نقاط مختلف را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این پروژه در کوچه شهید آملی خیابان ۲۲ بهمن وکوچه سنجابی در خیابان اندرخورا در حال اجراست.

 مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری با قدردانی از حمایت و پشتیبانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای پروژه های مختلف خاطر نشان کرد: با این پشتیبانی ها و تلاش مجموعه سازمان عمران ، پروزه های مختلفی را در سطح شهر در دستور کار قرار داده که در زمانبندی مشخص شده اجرایی خواهد شد.