معاون فنی عمرانی شهرداری ساری مطرح کرد

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری احداث بوستان بانوان را گام موثری در توسعه گردشگری شهر ساری در کنار رفاه حال شهروندی، دانست و افزود: بهره برداری از این پروژه ارتقاء نشاط و سلامت شهروندان را در پی خواهد داشت.

به گزارش ونگ وا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رشیدی اظهار داشت: اجرای پروژه های عمرانی با پیوست فرهنگی گامی موثر در راستای توسعه گردشگری شهر ساری است.

وی به اهمیت نقش بانوان در جامعه اشاره کرد و افزود: احداث بوستان بانوان در راستای مطالبات شهروندی بانوان ساروی در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی خواهد شد.

رشیدی با بیان اینکه این پروژه در فضایی به مساحت ۱۰ هکتار در بلوار دریا در دست اقدام است خاطر نشان کرد: فضاهای ورزشی مختلف از جمله پيست دوچرخه سواري به طول ۱۵۰۰ متر، فضاي پياده روي به مساحت ۱۳۰۰۰متر مربع، جانمايي هايي براي رفاه حال مادراني كه فرزند شيرخوار دارند، پیش بینی شده است.

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری امکانات تعبیه شده در این بوستان را مورد توجه قرار داد و گفت: بهره برداری از این پروژه، ارتقاء نشاط و سلامت شهروندان و توسعه خدمات اجتماعی را در پی خواهد داشت.

رشیدی در پایان با اشاره به احداث زیرگذر شهید سید مصطفی علمدار در میدان هلال احمر و روند اجرایی فاز دوم بوستان ملل اشاره نموده و خاطر نشان کرد: پروژه های مذکور در راستای روان سازی ترافیک و گردشگرپذیر شدن مرکز استان محقق خواهد شد.