مدیر کل فرودگاههای مازندران از افزایش تعداد پروازهای فرودگاه بین المللی ساری خبرداد و گفت که با توجه به حضور پرشمار مسافران در مازندران بویژه فصل تابستان ، سه پرواز جدید به مجموعه پروازهای این فرودگاه اضافه شده است .

سعدالله وطن خواه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پروازهای جدید را مربوط به مسیر مشهد – ساری و بر عکس معرفی کرد و افزود : شرکت های کیش ایر و آتا این پروازها را انجام می دهند.
وی توضیح داد : ۲ پرواز را شرکت کیش برای روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته برنامه ریزی کرده که از ۲۲ خرداد ماه آغاز می کند و یک پرواز هم مربوط به شرکت آتا است که به صورت روزانه از ۲۵ خرداد انجام خواهد شد.
وطن خواه تعداد پروازهای روزانه از این فرودگاه به مقصد مشهد را حدود چهار پرواز اعلام کرد و افزود : با راه اندازی این تعداد پروازهای جدید زمینه و بستری فراهم می شود تامسافران بیشتری جا به جا شوند .
وی افزود : با توجه به استقبال بیشتر افراد برای مسافرت به مشهد در تعطیلات این تعداد پرواز جدید راه اندازی شد .
مازندران سه فرودگاه در ساری ، رامسر و نوشهر دارد . مجموع خطوط پروازی هفتگی فرودگاههای این استان ۱۰خط پروازی است و ماهانه ۶۸۰ پرواز در مسیرهای تهران ، مشهد ، شیراز ، بندرعباس ، عسلویه ، کیش ،اهواز ، عتبات عالیات و عربستان در این فرودگاهها نشست و برخاست دارند .