استاندار مازندران گفت که از ابتدای تیر ماه سال جاری تمامی دستگاههای اجرایی استان موظف به دایر کردن میز خدمت در ادارات خود هستند تا تمامی مشکلات ارباب رجوع در همان میز حل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد اسلامی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان بابل افزود : طرح میز خدمت به دستور رییس جمهوری اجرا خواهد شد و هر اداره ای که میز خدمت را برقرار نکند تخلف محسوب شده و با آن برخورد می شود.
وی اظهار داشت : از زمان تعیین شده هر ارباب رجوعی که به اداره ای مراجعه کند ، باید در پشت همان میز مشکلش برطرف شود و اگر نیاز به هماهنگی با اداره کل باشد دستگاه مورد نظر موظف است خودش این کار را انجام و در کوتاه ترین زمان به ارباب رجوع پاسخ دهد.
نماینده عالی دولت در مازندرن افزود : دولت تدبیر و امید تمامی شعارهایی را که وعده داده بود به برنامه تبدیل کرده و در قالب شیوه نامه در حال اجرای آنهاست و اجرای طرح میز خدمت هم در همین چارچوب است .
** افزایش خودسرانه قیمت ، حرکت در مسیر دشمن است
وی تاکید کرد : در شرایط کنونی که دشمن اقتصاد کشور را نشانه گرفته ، عده ای نباید خواسته و ناخواسته با افزایش قیمت ها در مسیر برنامه های دشمن حرکت کنند که این امر یک خیانت است.
استاندار مازندران گفت : به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که عده ای امید مردم را در جامعه تخریب کنند و اجازه ندهند شور و نشاط و بالندگی در جامعه ما نهادینه شود.
وی افزود : خوشبختانه دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی انجام داده است که برجام یکی آنها بود که سبب به رسمیت شناساندن حق غنی سازی ، خنثی کردن قطعنامه های مختلف شورای امنیت و پایان دادن به جنگ تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی شد.
اسلامی اظهار داشت : در حال حاضر در استان مازندران هیچ تولید کننده ای نیست که دچار مشکل ارزی باشد . تمامی نیازهای ارزی تولید کنندگان تامین شده است و در آینده نیز همین سیاست را دنبال خواهیم کرد.
وی با اشاره به وجود طرح های نیمه تمام فراوان در مازندران ، افزود : سیاست جدید این است که به جای پخش کردن اعتبارات برای تمامی این طرح ها که هیچ دستاوردی ندارد ، در هر شهرستان چند طرح انتخاب شود و با تامین اعتبار به مرحله کامل افتتاح برسد و سپس طرح بعدی را نیز با هیمن سیاست به پیش ببریم.
نشست شورای اداری شهرستان بابل در مدرسه خاتم الانبیاء این شهر برگزار شد.